4

284 16 1
                                    

Bilinmeyen numara: Sana inanamıyorum abahavcscsgsfsgsv

Bilinmeyen numara: O kıza acıdım şimdi kabagwjslehefwfshdh

Draco: Dalga geçme :/

Bilinmeyen numara: Nasıl geçmeyeyim?

Bilinmeyen numara: Resmen ben olduğumu düşündüğün için kızın burnuna parmaklarını sokmuşsun akavcwisjegwgsbdbx

Bilinmeyen numara: Duyduğuma göre bu yüzden artık Hufflepuff'lar sizinle derse girmek istemiyormuş.

Draco: Onlarla girmek isteyen kim ha? Artık gerizekalı Gryffindor'larla gireceğiz derse.

Bilinmeyen numara: Beni bulmaya çalışırken tüm kızları kendinden soğutacaksın.

Draco: Seni bulmak daha önemli.

Bilinmeyen numara: Senden bunu duymayı beklemezdim.

Draco: Her neyse. Bulanık olma ihtimalin var mı?

Bilinmeyen numara: Olabilir de, olmayabilir de.

Draco: Seni nasıl bulacağım ben?!

Bilinmeyen numara: Beni bul diye sana mesaj atmadım zaten salak. Hâlâ neden seninle konuşuyorum anlamış değilim.

Draco: Yazma o halde.

Bilinmeyen numara: Hayır. Sürekli seni rahatsız edeceğim. Bu numarayı engellesen bile başka bir numara alırım.

Draco: Kendi numaramı değiştirirsem hiçbir şey yapamazsın.

Bilinmeyen numara: ...

Bilinmeyen numara:  İzle şimdi konuyu nasıl değiştireceğim ehehheeh

Bilinmeyen numara:

Bilinmeyen numara: Hermione Granger 2 sene önce sana güzel çakmıştı :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bilinmeyen numara: Hermione Granger 2 sene önce sana güzel çakmıştı :)

Draco: Bu fotoğrafın sende ne işi var?!

Bilinmeyen numara: Her şeyi sorgulayacak mısın?

Bilinmeyen numara: Sana asasını doğrulttuğunda ne kadar da korkmuşsun.

Draco: Neden korktuğumdan sana ne? Hâlâ neden seninle konuşuyorum bilmiyorum.

Draco: Bana yazan o kadar kız varken senin gibi bir ucubeyle neden vakit harcayayım ki?

Bilinmeyen numara: Hey, yine sinirlendin..

Draco: Bir daha bana yazma.

Draco: Siktir git.

Draco: Yoksa seni bulur ve rezil ederim.

Bilinmeyen numara: Ne? Ne dedim ki şimdi?  (Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Bilinmeyen numara: Ah, Malfoy yine mi engelledin beni?  (Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Bilinmeyen numara: Hey! (Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Dramione|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin