Okulun İlk Günü

29 2 1
                                    

Creepypasta'larla aynı okuldaydık. Çoğu kişi bundan korksada biz çok eğleniyorduk.

Okulun ilk günüydü.Sınıfta mahalle arkadaşım Semih ile oturuyordum. Etraftaki sıralarda Creepypasta lar oturuyordu ama onlarla henüz tanışmamıştık. Aslında çoğunu hikayelerden biliyorduk.
Zil çaldı ve içeri Slenderman girdi. Öğretmendi. İşimiz zordu. Ve ilk ders matematik ti. Slenderman bize açıları falan anlattı. Derste gülmemek için kendimi zor tuttum. Teneffüs zili nihayet çaldığında Jeff'in yanına gittim.
-Naber ben Enes.
-Jeff, dedi ve elini uzattı.
Böyle birkaç kişiyle,  başka bir deyişle tüm hikayelerini okuduklarımla tanıştım. EJ, Toby, Clockwork, Jane, Zero, Hoodie ve Masky.
Aslında hiç katil gibi durmuyorlardı. Sınıfta birkaç bizim gibi çocuk daha vardı. Onlarlada tanıştık. Ali,Hasan ve Enver.
İkinci yen teneffüs. Toby, Jeff Semih ve ben bahçeye çıktık ve gezmeye başladık.
-Ee niye buraya geldiniz.
-Bilmem eğlenceli gibi gözüktü.
-Birşey sorcam bizden korktunuz mu.
-Hayır sonuçta hepinizin hayranıyım. Sizinle ilgili her şeyi biliyorum.
-Benim amcamın oğlunun adı ne?
-Toby valla alemsin ya.
Zil çaldığında beden dersiydi ve sınıfta üstümüzü çıkarıp spor salonuna gittik. Okulda 4 hoca vardı.
Slendy, Offendy, Trendy ve Splendy.
Şöyle bi sınıftakileri saydım.
Toby, Jeff, Clockwork, Jane, Ben D., Zero, Masky, Hoddie, Eyeless J.
Azmış dedim içimden.

Creepypasta OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin