Jin in ağzından
Gözlerimi açtığımda karşımda bir adet jimin duruyordu .. ve biz nerdeydik .hastane diğerlerini Çok merak ettim şu an içimden haykırmak ağlamak geldi ... Hemen yerimden kalkıp kiminin yanına gittim... O nefes alıyordu gozumden istemsizce bir yaş düştü ohh hemen odadan çıktım ... Ve diğer odalara çaktırmadan baktım orda jennie ve v oradaydı .... İkisinide kontrol ettim ...sonra Lisa ve Rose vardı onları da kontrol ettim .. aycino ve suga vardı ... Aslında büyük kavga çıkıncak.... Yine kontrol ettim.. sonra jisoo aycino jhope vardı onlarda yaşıyorlardı .... Bidakka tüm odalara baktım ama jungkook ve Rm yoktu.....
Neler oluyordu .... Arkamı döndüğümde Rm gördüm .. ee jungkook nerde ....
Sonra onun yoğun bakımda olduğunu gördüm ....birden gözlerim karardı .. ne oluyor en son koşan rm gördüm..
Lisa
Uyandığımda .. Rose yi gördüm nerdeydik .. gördüğüm an hastenede olduğumu anladım .. Rose de uyandı ... İkimiz bir birimize baktık doktor ve hemşireler geldi ...
Doktor: Merak etmeyin şu an gayet iyisiniz ..
Birazdan taburcu olucaksiniz .. arkadaşlarınızın da durumu kontrol altında
Rose :Lisa ... Kaza yaptık ...
Lisa : Kalk diğerlerine bakalım ...
Rose nin ağzından
Biz hemen diğerlerini bulmaya çalışıyorduk bir yandan ağlayan bir Lisa bi anda o kadar ses .. ben birden kafamı çevirdiğimde kooku gördüm lisanın görmemesi için önüne geçtim... O da hemen anladı bu davranışımdan ...Lisa :Rose ... Benden sakladığını Bir şey yok ...dimi
Rose...
Lisa birden beni atlatıp kooka baktı .. sadece çığlığını ve acı bir inleme ... (Fesat anlömeyen pliss)
Hepimiz 2 gün hastanede birbirimizi görmeden yattık.....
Doktor İlk herkesi yanına çağırdı.... İlk jisoo sonra Rose .. ve diğerleri tek kook eksikti.. herkes sugaya suçlayıcı bir biçimde bakıyordu ...
Doktor : hepiniz çok iyisiniz .. muaneden gectiginize göre .. taburcu edildiniz bu kaza konusundan fazla hatırlatmayın..
Jisoo ; ne zaman ..
Lisa;kook a ne oldu
Doktor: hemen şimdi gidebilirsiniz kook.... Oda iyi şimdi hepiniz defolun sizin yüzünden mahvolduk ..
Bu olaydan tan tamına 7 gün geçti.... Artık herkes kendi gruplarındaydu...ve kimse birbiriyle görüşmüyordu.....
Galiba artık biz bittik .
Çok saçma djejsjs okuduğnuz için tşk ederim 💓..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPİNK BTS WHATSAPP ❤
RomanceSencede her kitabın sonu iyi bitermi¿🖤‽ ×Siktir ordan hangi kitap gerçektiki~