"אבל אני לא רוצה לבוא איתך, עזוב אותי בשקט"
"אני לא שאלתי אותך"
"לא דייי בקשה עזוב אותייי"
-
-
-
-
-
'למה הכל פה מתושתש חם לי אני מזיע, איפה אני'"בוקר טוב נסיכה"
"מ..ה איפה א..ני"
"איתי קרוב אליי"
"מה א..ני אפילו ל..א מכיר או..תך"
"אתה אולי לא מכיר אותי אבל אני מכיר אותך טוב טוב"
"ל..א"
"נסיכה תרים את הראש שאני מדבר אלייך"
"יופי עכשיו שהיה ברור אתה נשאר פה עד שאני מחליט לשחרר אותך מפה ואתה יודע מתי זה יקרה?? מתי שתהיה ילד טוב"
"ל..א"
"אתה יודע שאתה חמוד ככה"
נקודת מבט טאהיונג
אני לא רוצה להיות פה אני לא רוצה כלום אני לא רוצה לא לא לא, אני לא מכיר אותו בכלל מי הוא, הוא רוצה לרצוח אותי, אני לא רוצה אני לא עשיתי כלום, לא עשיתי לו כלום, שיעזוב אותי בשקט.
"טאהיונג למה אתה בוכה" האיש המוזר הזה שאל אותי והוא מצפה שאני יענה?? כאילו חוטפים אותך קושרים אותך וכאילו תיקח את זה סבבה??
לא ידעתי מה לענות לו..."אוקי..אני אשאל שוב...למה אתה בוכה??"
"ב..גל..ך" עניתי וישר התחרטתי, אני לא סובל אותו אני רוצה לקבור את עצמי.
"הבנתי" הוא מלמל
מה הבנת מה אתה רציני אני פה מולך בוכה את החיים שלי אני רוצה למות אני קשור אני בצורה הכי יפה שבנאדם יכול להיות...וכאילו הבנתי...זהו.
"אני שו..נא אותך" אמרתי בכל הכוחות שנישארו לי אני מרגיש מותקף שערת רגשות מהאיש המוזר הזה...
"האמת שאני יכול להבין אותך"
הבנאדם הזה פשוט גאון הדור, אני מאחל לו שידרוס אותו משאית.
"ממממ...אני אשחרר אותך..."
"כ...ן בבקש..ה"
מה אני מתחנן מה?? טוב אולי הוא באמת ישחרר אותי למרות שהוא יכול פשוט להרוג אותי זה אותו דבר."כן...אני אשחרר אותך אבל אתה תעשה כל מה שאני אומר לך"
"טוב"
"אבל הכל ושאני אומר הכל אני באמת מתכוון לזה"
"כ...ן רק שחר..ר אותי ב..בקשה"
"אוקיי"
והאיש המוזר הזה הוציא מפתח הכניס לחור של המנעול ושיחרר אותי ונפלתי לידיו בטעות רציתי לקום ממנו והוא פשוט החיזק את האחיזה שלו ולא יכולתי לזוז