Bakugo?!? (Part 2)

2.1K 132 21
                                    

Az igazgatótól kapunk egy jó fejmosást....  Főleg én és Bakugo
2 hétig mi takarítjuk a kollégiumot.

Visszamentünk az osztályterembe. Egyikünk se szólt a másikhoz.

Miután vége lett az összes órának,  mindenki egyből ment haza.
Midoriya a szokásához híven,  most is bent maradt a terembe,  hogy jegyzeteljen a füzetébe.
Szerintem nem vette észre,  hogy én is a terembe maradtam.

Odalépek hozzá,  mert bocsánatot szerettem volna kérni tőle a tegnapiért.
Nagyon megijedt, megfogta a táskáját, és kirohant a teremből.
- Midoriya... -utána akartam volna menni,  de megláttam a füzetét a földön, amit a nagy siettségében lesordort az asztalról.
Felvettem... Furdalt a kíváncsiság... Bele akartam volna nézni.....

Midoriya után rohanok, bár kételkedtem benne,  hogy utolérem...
Ahogy kilépek a teremből,  nekirohantam Aizawa-senseinek.
-Bocsánat... -futottam tovább
Elfutottam a kollégiumig, de az úton nem találtam sehol se Midoriyjàt.

Bementem az épületbe, és az fogadott,  hogy Bakugo épp porszívózik...
Nem bírtam ki... Elnevettem magam.
-MIT RÖHÖGSZ???  -ordított rám Bakugo
Mire válaszolni tudtam volna... Midoriya a hátam mögött állt.
-Todoroki... Bocsánat.... - mondta könnyes szemmel Midoriya
-Tch~ -ennyi volt Bakugo reakciója,  és el is ment.  Nem értem, hogy megint mi baja van...
- Sajnálom... Sajnálom... Sajnálom.... -folytatta Midoriya,  és el sírja magát- Miattam történet ez az egész

Megöleletem. Éreztem, hogy szüksége van most egy ölelésre...

-Nincs miért bocsánatot kérned... Nem olyan nagy dolog... Csak nekünk kell kitakarítani...
-De.. Én most nem a takarítása gondolok... Miattam... Még rosszabb lett Bakugoval a kapcsolatotok.... Nem akartam, hogy ezt megtudd.....
-Nincs semmi baj... -néztem bele Midoriya könnyes szemébe... Annyira édes volt... - ne edd magad ilyen apróságok miatt... Sose voltam vele jóba... És soha nem is leszek...
-Todoroki.... Ezt.... Te nem érted...-folytatta Midoriya- Ezt nem szabadna tudnod... De.. Elmondom... Az van.. Hogy... Bakugo.... Szeret téged......

Szeretlek....(TodoDeku)Where stories live. Discover now