-Hogy mi??? Bakugo??? Engem?? - sokkolódtam le, miután megtudtam....
Vajon... Ez tényleg igaz???? Nem hiszem.... Bakugo pont belém? Utáljuk egymás mióta találkoztunk......-De.... -folytattata Midoriya vörös fejjel- Todoroki.... Én is... Sz....
Berontotta Bakugo
-HÉ! ICYHOT! NE ÁLDOGÁLJ MÁR OTT! SEGÍTS TAKARÍTANI! -ordítja le a fejem, majd odajött hozzám, megfogta a felsőmet, és magával húzott.Nem tudta befejezni Midoriya... Vajon... Mit szeretett volna mondani..?
Kezembe nyomott Bakugo egy seprűt, és elkezdtük a folyósót kiseperni.
-Öhm... Bakugo...... -próbáltam valami beszélgetést kezdeményezni, de nem nagyon sikerült.... Nem is érdekelte amit mondok. Rám se nézett, csak nekem háttal sepregetett. - mondott Midoriya egy eléggé érdekes dolgot... Rólad kapcsolatban... És szeretném ezt a te szádból is hallani.... -erre hirtelen felkapta a fejét, oda jött hozzám, a felnyomott a falra.
-MIT TERJESZT RÓLAM AZ A BROKKOLI KÉPŰ?????? -ordít bele az arcomba.
-Nem terjeszti... Csak... én tudok róla....
Azt mondta... Hogy.... Te......Szeretsz engem...... -a végén elcsuklott a hangom, mert féltem a reakciójától.
Bakugo lerakott engem a földre, és egy könnycsepp gördült le az arcán.
Belenézett a szemembe, de nem mondott semmit... Csak engem nézett könnyes szemmel. Még sose láttam őt sírni....
Hirtelen megcsókolt.... És én meg nem ellenkeztem... Mi bajom van? Mi van velem? Mit érzek? Csak összezavarsz.....
YOU ARE READING
Szeretlek....(TodoDeku)
FanfictionEz egy TodoDekus történet lesz. Most fogok először történetet írni, úgyhogy nézzétek el nekem, ha nem valami jó😅❤ Leszenek benne 18+os jelenetek is! Próbálok gyakran részt hozni... Jó olvasást! ❤❤