Yoona: Lasă-mă!!! Dacă nu ma lași țip!
Yunjun: Pai tipa ca nu te aude nimeni
Yoona: Ceee???El se apropie de mine și îmi da tricoul jos... Începe sa ma sărute ca să ma își plimbe mana pe piciorul meu...
Yunjun: De ce tremuri? Păpușă? Îți e frica?
Yoona: Da te rog lasă-mă *spun eu plângând*
Yunjun: Aaaa... Deci sa înțeleg ca ești virgina?
Yoona: Da!
Yunjun: Bine... Uite ma întorc mâine fă-ți curaj pentru ca mâine nu mai scapi...*spune și pleacă eu rămânând acolo legata aproape dezbrăcată în întuneric *
Jimin: Yoona unde ești??? Te caut de aseară răspunde!!
*Jimin a început sa plângă când a aflat ca ai fost vazuta de la un fanzator care a văzut ca cineva a oprit cu mașina și tea băgat în ea*
Jimin: De ce nu ai mers sa oprești ce sa întâmplat? * Spune aproape sa îl bata pe acel vanzator*
Vânzător: Uite te pot ajuta!
Jimin: Cum?
După camerele de supraveghere de afara mașina sa îndreptat spre o casa părăsită deci poate e acolo...
Jimin: Mersi... Ma duc chiar acum!
Vânzător: Stai ia asta! * ii întinde un cuțit lui Jimin *
Jimin: Pentru?
Vânzător: Sa tai carne! Normal ca să te aperi!!! Și roagă-te sa nu fie moarta pana de duci sau violata!Jimin a luat-o la fuga când a auzit asta când a ajuns a început sa te strige și sa plângă atunci când a văzut ca nu răspunzi...
Jimin: Unde ești Yoona???
Yoona: Jimin?
Jimin: Yoona??? Ce sa întâmplat?II povestesc ce și cine ma răpit... El ma dezlegat și ma îmbrăcat inapoi pentru ca eram aproape dezbrăcată... Se aude o mașină care oprește în fata casei părăsite... Era Yunjun dar când întra ca-n camera unde eram eu și Jimin iar Jimin îl ataca cu pumnul... Iar mai apoi cu picioarele eu am rămas într-un colt de frica... Jimin scoate cuțitul primit de la vânzător și reușește sa îl zgârie cu acesta pe fata rău de tot... După Jimin ma ia de mana și fugim departe de acel loc către poliție...
A trecut o luna de atunci... Eu și Jimin eram cei mai fericiți... Mama a aflat de el și a fost tare fericita... La fel a aflat și părinți lui Jimin... Eu am împlinit 18 ani... Jimin având 19... Nako nu a mai venit în tara niciodată după ce planul ei cu Yunjun nu a mers... Iar Yunjun e arestat...
Eu și Jimin locuim singuri într-o garsoniera aproape de casa mamei mele pentru a o putea vizita... Eu și Jimin suntem foarte fericiți...OK... DECI VOI FACE CAPITOLE 18+ DACĂ VREȚI DAR TREBUIE SA IMI SPUNEȚI VOI ÎN COMENTARII 🖤
🔞🔞🔞💦Love you 🖤