Sabah uyanmıştım.Uyandığımda odam ışık alsın diye perdeleri açtım ve açtığım gibi korkuyla geriye düştüm.Pencerede yüzü olmayan kırmızı bir yaratık duruyordu.Bu bir insan değildi.Sinirli görünüyordu.Biraz uykusuz olduğum için hayal görme ihtimaline karşı kendime gelmek için yüzümü yıkadım.Tekrar geldiğimde yaratık yoktu.Hayal gördüğümü düşünüp biraz rahatladım ama hala korkum gitmemişti.Bu olayı bana deli diyecekleri için kimseye anlatmadım.
Akşam olunca eve arkadaşımı çağırdım.Tabiki ona da bu olayı anlatmadım.Korku filmi izliyorduk ve birden ışıklar söndü.Arkadaşıma seslendim ama ses gelmedi.Çok korkuyordum.Nihayet son cesaretimi toplayıp sigortaları kontrol etmeye gitmiştim.Sigortalar atmıştı.Işıkları açtığımda arkadaşımı çıplak ve kanlar içinde yatarken buldum.Duvarda kanla yazılmış bir yazı vardı.Zor okunuyordu.Dikkatimi verip okuduğumda şunun yazdığını gördüm:"Penceredeki adamdan korkmalısın" O kadar korkmuştum ki aklıma hiçbir şey gelmedi.Sonra aklıma polisi aramak geldi.Olayı polise anlattım ama polis gülerek telefonu kapattı.İyice korkuyordum.Arkamı döndüm ve penceredeki adam yine belirdi ve kayboldu. Artık iyice korkmuştum.Bir hocaya gittim.Bana bir muska hazırladı.Bunu o adamı gördüğüm yerlere koymamı istedi.Ben de dediğini yaptım.Yaratık tekrar geldi ama bu sefer acı çekiyor gibi gözüküyordu.Acınacak bir durumu vardı.Tam ona yardım edecektim ki birden sinirlendi ve karnıma bir bıçak sapladı. Sabah ezanının sesiyle uyandım ve gördüklerimin bir rüyadan ibaret olduğunu anlayarak günüme her zamanki gibi devam ettim.