///////////////////////////////////////////////////////////////////////////Wielka Brytania: Zacofańcy!
Rosja: Prostaki!
Niemcy: Idioci!
Ukraina: Naiwniacy!
Francja: Pijacy!
USA: Kretyni!
Izrael: M O R D E R C Y !
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Deszczowa noc, a dokładnie środek nocy. Powinienem spać i cieszyć się nowym dniem gdy wstaje wypoczęty. Nie. Tak nie jest. I nigdy nie było. Od tamtego czasu. Wojny.
Siedzę w ciemnej kuchni, w środku nocy, za oknem pada deszcz, a na stole błyszczy wbity nóż.
Myślałem, że po wojnie to wszystko się zmieni, wyjdzie na lepsze. Nie. Komunizm. Strajki, krwawe strajki. Nie wiedziałem już co robić, ale się nie poddawałem. Po jakiś czasie w końcu się udało! Wolność! Potem tylko pozostało odbudować to co zostało stracone. W miarę odbudowałem relacje z innymi krajami. Myślałem że znali prawdę. Nie. Gdy nie patrzyłem, opluwali mnie i syczeli za moimi plecami. Zacząłem walczyć o prawdę! O prawdziwą historię! Ale oni uznali nas za atencjuszy i że robimy z siebie ofiary losu. Ale los sam stworzył nam taką drogę, a my przez nią przebyliśmy. Nie mieliśmy żadnego wpływu. Pozostało nam tylko walczyć o prawdę.Ale nie chcecie nas słuchać..
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
IDIOCI!
ZACOFAŃCY!
PROSTACY!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Z moich refleksji wyrwał mnie błysk, a potem huk za oknem.
A jednak burza..
Cisza przed burzą... Ja nią jestem!
Gdy patrzyłem na moich przyjaciół byli dla mnie tacy mili, pomocni, sympatyczni. Ale to była ich maska.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ale wy odważni jesteście!
Wytrzymali!
Do picia to tylko wy!
Pomocni!
Jesteście naprawdę dumnym krajem i macie z czego!
CZYTASZ
Król Niebios | Countryhumans |
FanficŁzy spływały mi bez przerwy, nagle wstałem z rozmachem od stołu, chwyciłem nóż. I z takim wkurwieniem spojrzałem się na szalejącą za oknem burzę. "Nadejdzie czas, w którym przybędą czarne, burzowe chmury nad głowy naszych wrogów i ich osądzą za krzy...