Saç havlumu bir kenara bırakıp yatağa uzandım. Bütün gün comeback'imiz için pratik yapmış ve artık ayakta duramayacak hale gelmiştik. 5 üyeden oluşan oldukça başarılı bir kız grubuyduk ve üzerimizdeki baskı da git gide artıyordu. Bu sefer farklı bir konsept deneyecek olmamız bile bizi, özellikle de Wendy'i germeye yetiyordu.
Telefonumu alıp instagrama girdim, gönderi paylaşmayacağım için resmi hesabım yerine sahte hesabıma girdim. Ünlü olunca beğendiğin gönderi bile olay oluyordu ve hayatına bu kadar karışılması rahatsız ediciydi, bu yüzden hemen hemen her ünlünün gizli hesapları bulunuyordu.
Ana sayfada gönderileri aşağı doğru kaydırıyordum ve karşıma çıkan gönderilerin %90'ı Backpinkle ilgiliydi. 4 kişilik YG altında çıkış yapmış başarılı bir kız grubuydu. Diğer grupları takip etmek güncel olaylardan da az çok haberdar olmamı sağlıyordu. Ekranı bir kez daha kaydırdığımda karşıma çıkan gönderiyle kaşlarım çatıldı.
lalalalisa_m
2.056.929 beğeni
lalalalisa_m: we miss you blinks 💖
@blackkpinkinmyareaah: take care of yourself oppa 😍 3 beğeni
@jenjenmandu: üstündekiler çok yakışmış 7 beğeni
@lalisalalam: OPPA COME TO TURKEYY~🤩💕💞 1 beğeni
@Blinkuforeva: tam senin tarzın, bu tarzına bayılıyorum 😻 12 beğeni
Lalisa Manoban. Gruptaki dünya çapında en popüler olan üyeydi. Diğer kadın idollerden farklı olarak erkeksi bir hava verdiği söyleniyordu ama bana göre bu saçmalıktan ibaretti. Katıldığı variety show'larından aslında ne kadar sevimli ve feminen olduğunu anlamak zor değildi ve ben şirketinin ona zorla böyle bir imaj çizdiğini düşünmeye başlıyordum.
İmaj bazı fanların Lisa'yla ilgilenmesini sağlasa da aynı oranda anti kazanıyordu. Bir kızın istediği gibi giyinmesinde hiçbir problem yoktu ama grubun diğer üyeleri, özellikle Jennie ve Rose oldukça feminenlerdi ayrıca Lisa, o bunu istemiyor gibiydi. Ki önemli olan da onun ne istediğiydi.
Yorumlarda biraz gezindikten sonra kendi yorumumu yazdım. Yazmakla yazmamak arasında gidip gelsem de kimsenin beni tanımadığını kendime hatırlatarak yorumumu gönderdim.
@jideukshii: bu kız neden hiç etek giymiyor?
Cevapların gelmesi uzun sürmemişti, Lisa'nın kesinlikle fazlasıyla fanı vardı.
@jideukshii: bu kız neden hiç etek giymiyor? 6 beğeni
+@twiceindoo: etek giyecek cesareti olmadığından :d 1 beğeni
+@nalalalisa_shi: HERKEZ ETEK GİYMEK SORUNDA DEĞİL TMM MI BUNU O AKLINIZA SOKUN TABİ AKLINIZ VARSA! 3 beğeni
+@makeemwhistle: böyle kıyafetlerde rahat ettiğindendir 1 beğeni
Pekala, yanıtlara bakılırsa fanlardan bir şey öğrenemeyecektim. Kendisine de sorabilirdim ancak bu oldukça kaba karşılanabilirdi. Gözlerimin saate kaymasıyla telefonu komodinin üzerine fırlatıp yorgana sarıldım.
Yarın sabahın köründe Bad Boy Encore Stage'imiz vardı ve ben reveluvların karşısında elimden geldiğince iyi bir şekilde performans sergilemeliydim. Dalgom sanki düşüncelerimi okumuşçasına yatağa atlayıp yanıma kıvrıldı. Beni nasıl sakinleştireceğini biliyordu. Başına bir öpücük kondurup kendimi uykunun kollarına teslim ettim, yarın büyük günlerden biriydi.
&
_______________________________________
Selam! Kafası karışan olabilir, blackpink ve Red velvet üyelerinde ufak bir değişiklik yaptım. Seulgi'yi Blackpink'te, Jisoo'yu ise Red Velvet'te hayal edin.
Şimdilik bölümler biraz kısa olabilir ama hikayeye giriş yaptığım için normal olduğunu düşünüyorum.Lisoo'yu sevin 💙