Capitolul 1

289 20 2
                                    

Buna, sunt Kim Criss și am 17 ani. Duc o viață normală alături de mama mea, fiindcă tatăl meu a murit intr un accident de mașină. Prietena mea cea mai bună este Darcy. Eu sunt mai nebuna de felul meu, și doar mama mea ma poate tine sub control.
______________________________________
Ma trezește mama mea la ora 9.
Mama- draga mea, eu va trebui să plec azi într-un alt oraș pentru niște treburi importante și voi lipsi 3 zile. Esti singura ca te vei descurca singura?
Eu- da mama... Nu mai sunt mică
Mama- ok ok. Te pwp iubita mea!  Paa!
Eu- pa mama!
După ce iese mama din casa si urca in taxi:
Eu- YASS!!  IN SFARSIT SINGURA ACASA!!! Trebuie să o chem pe Darcy la mine.
Și așa se face ca în 15 minute, Darcy era deja la mine acasă.
Darcy- și... Ce facem azi?
Eu- pai ma gandeam să stăm ca două depresive în casa și să ne uitam la anime-uri.
Darcy- perfect!
Da, și asa am inceput maratonul nostru de anime-uri. Am mai ieșit din casa numai ca să ne luăm provizii de mâncare.
Și am stat cu ochii în televizor până seara la 10.
Eu- mama ce repede trece timpul!
Darcy- stiu... Hei!  Vrei sa mergem la o plimbare de seara ca să putem dormi după mai bine?
Eu- da,hai sa mergem.
Ne am târât până afara din casa si prin oras. La un moment dat, când mergem pe o alee intunecata și parasita, auzim un strigat.
Eu- CE DUMNEZEU?!?
Darcy- hai sa mergem să vedem de unde a venit strigătul.
Dam de coltul străzii și acolo vedem un băiat plin de sânge lângă un cadavru.
Darcy- AHHH!!!
Tipa ca o descreierata și după o văd cum o ia la goana.
Băiatul, care părea a fi un criminal, ma prinde de mână și ma tranteste de zidul unei cladiri. Eu încep să plâng.
Criminalul- stai calma micuto... Nu iti fac nimic rău...
Ma mangaie pe față cu mâna lui plină de sânge.
Criminalul- e periculos ca o fată așa draguta ca tine sa umble noaptea pe străzi. Dacă te intalneai cu vreun prieten de al meu, poate acum deja zburai cu îngerașii.
Mângâierea lui părea plină de mila și simpatie.

Mama I'm in love with the criminals //BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum