Capitolul 8

121 15 7
                                    

Saracul meu spate a avut parte de un impact puternic cu peretele. Eram puțin ametita dar după câteva secunde mi am ridicat privirea și am incremenit. Fața lui Jungkook era la doar câțiva centimetri departare de a mea.
El- Tu. Nu. Pleci. Nicaieri. ~mi a spus cu o voce adâncă și categorică~
Nu indrazneam nici să respir nici să clipesc. Am încercat să îl imping de pe mine dar în zadar. Jungkook să aplecat înspre mine și mi a soptit la ureche:
El- Eu sunt șeful aici babygirl deci faci cum iti spun eu... ~ma musca ușor de ureche~
Cuvintele sale și gestul neasteptat au fost suficiente pentru a mi face picioarele să tremure. Fiori reci imi treceau pe sira spinarii. Nu am mai scos nici un sunet. Nu indrazneam.
Jungkook se departeaza puțin cât să ii vad fața. Avea un zâmbet satisfacut. Știa că de acum voi asculta de ce imi va zice. Ugh! Cât urasc baietii care stiu sa se joace cu mine si cu mintea mea!
Jungkook se reîntoarce la ocupația sa de a spiona orice ființă vie care ar fi trecut pe acolo. Probabil se aștepta ca poliția sa ii fi luat urma și sa vina in orice moment. Daaar... Asta nu s a întâmplat. După vreo ora de stat încă nu a apărut nimeni. Ocupația mea de plictiseala era sa număr paianjenii de pe pereți. Asta până când Jungkook apare în fața mea. Mă uit în sus la el și îl vad ranjind.
Eu- ce?
El- ~rade~ nu ți se par cam prosti politistii astia?
Eu- ba da. Mereu mi s au parut niște idioti. Mai ales cei din orașul nostru.
După cinci secunde de tacere.
Eu- deeeeeci... Putem pleca de aici?
El- nope.
Eu- de ce?
El- nu vreau sa ma arunc în brațele politistilor.
Eu- parca ai zis ca vrei sa te lasi prins. ~zic cu o mutra enervata~
El- Pai da dar vreau puțină adrenalina, nu asa.
Eu îmi dau ochii peste cap.
Jungkook mă prinde de barbie și mă forteaza sa mă uit la el.
El- ce ai zice sa ne distram puțin prin oras până sa fim prinși.
Eu- ~ mă inec cu aer~ ScUzAmA! Noi sa fim "prinși" ? Eu nu am zis ca mă bag.
El- din păcate pentru tine trebuie să te bagi. Vrei încrederea mea, atunci vino cu mine. ~imi întinde mana~
Eu- no merzi.
El- OK atunci, planul B.
Eu- planul B? Despre ce vorb--
Jungkook mă i-a din nou pe sus și coboară pe scari.
Eu- PUNE MĂ JOS!! AM ZIS CA NU VIN CU TINE PSIHOPATULE!! DU TE ÎN ÎNCHISOARE SINGUR!!
El- hai nu mai fii asa o tarfa mică și imgamfata. Ne vom distra.
Eu- esti un prost Jungkook! Asta sa o stii!
El- oh nu, serios, mai spune mi. ~zice cu o voce sarcastica în timp ce își dă ochii peste cap.
După ce isim din bloc și dupa vreo zece minute de mers în care eu ma zbat în continuu în brațele lui Jungkook, rămân fără energie și ma las moale. Atunci el ma lasa sa merg pe propriile mele picioare dar ma tine strâns de mână ca sa nu fug.
Ajungem la un colț de stradă unde un băiat statea lângă lamborghini ul sau, dandu se mare în fața oricărui trecator.

Baiatul- ~catre mine~ Hei frumoaso! Vrei o tura? Eu- mda

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Baiatul- ~catre mine~ Hei frumoaso! Vrei o tura?
Eu- mda... Chiar as vr--
Jungkook- Da te fraiere.
Îi trage un pumn baiatului de îl lasă inconstient la pamant și îi ia cheile.
Jungkook- Pai hai în mașină. Dacă tot ai zis ca vrei o tura. ~imi face cu ochiul~
Eu- da pai... stii... m am cam razgandit.
Jungkook- Aia sa o crezi tu.
Mă baga cu forța în mașină și pornește motorul.
Jungkook- hai sa vedem ce poate mașina asta. ~ranjeste~

Mama I'm in love with the criminals //BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum