Criminalul- te rog nu mai plânge... Ma doare sufletul sa stiu ca te am speriat așa tare... Macar spune-mi ceva...
Eu- M-mersi ca nu m ai ucis.
Criminalul- pentru nimic frumoaso. Nici nu aveam de gând. Acum pleacă repede ca o sa apara în curând poliția.
Eu- S-stai...ce? dar și tu fugi sa te ascunzi, da? [Nu stiu ce a fost în capul meu să zic asta.... Numește o dragoste la prima vedere sau cum vrei tu doar nu ma intreba]
Criminalul- ~zambeste~ da micuto, nu iti face griji.
Cu aceste cuvinte am fugit repede pe drumul pe care a mers și Darcy. O ajung pe drum i ar ea vede ca am fața plină de sânge.
Darcy- ~incepand sa planga~ CE ȚI A FĂCUT CRIMINALUL ALA?!!
Eu- nimic. Stai calma. Nu sunt rănită, doar murdară.
Darcy- S A ATINS DE TINE??!
Eu- doar m a mângâiat...
Darcy- UN CRIMINAL SA TE MANGAIE? TE ȘI CRED...
Eu- serios! Nu m a rănit. Hai acasă.
Am luat o de mâna și am mers acasa, unde eu am facut o baie. Stateam și eu relaxată în cadă și intră Darcy peste mine.
Darcy- ridică te sa vad daca nu esti rănită!
Eu- nici vorba! Dacă aș fi rănită ți aș zice! Dar nu am nimic!
Darcy își aduna puterile de Hulk și ma ridică cu forța. Se uita atent la mine si vede ca nu am nici o rana.
Darcy- ok...
Eu- ți am zis ca nu mi a făcut nimic!
Darcy- hai sa ne punem la somn... Sunt foarte obosită...
Eu- ok...
Ne am pus în pat, si la 00:30, Darcy dormea deja foarte adânc, dar eu nu aveam deloc somn. Ma tot gandeam la acel criminal. Era chiar foarte frumos, iar privirea lui... Zambetul acela... Gandurile mele sunt întrerupte de zgomotul unei pietre care se ciocnește de zidul casei. Ies repede pe balcon sa vad ce se întâmplă și îl vede pe criminal în curtea mea, zambindu mi.
Criminalul- Hei printeso. Ai vrea să vi cu mine ca să ți prezint și pe ceilalți prieteni ai mei?
Eu- dacă imi promiti ca nu imi vei face nimic. Nici tu și nici "prietenii tai".
Criminalul- iti jur.
Eu- ok...vin acum.
M am îmbrăcat repede cu o pereche de blugi negri și un hanorac negru și am ieșit din casa.
Criminalul- cum te cheamă?
Eu- Criss. Pe tine?
Criminalul- Taehyung.
Taehyung ma prinde de mână.
Taehyung- hai după mine micuto.
CITEȘTI
Mama I'm in love with the criminals //BTS
Fanfictionsunt doar o fată normală care ajunge să se întâlnească cu niște criminali de care se îndrăgostește. 🖤