".ပန္းနတ္ဘုရားနဲ႕နဂါးနတ္သားတို႔.ေရာက္ရွိလာေၾကာင္း.ေကာင္းကင္မင္းႀကီးကို.ေလွ်ာက္တင္ပါတယ္.''
ေခ်ာေမာလွပလြန္းတဲ့.မိန္မပ်ိဳေလးရဲ့လက္ကိုကိုင္ၿပီး.ခန္ညားလွတဲ့ေယာက်္ားတစ္ဦး.ေရာက္လာခ်ိန္မွာေတာ့.အားလုံးကသမင္လည္ျပန္ေငးၾကည့္ေနမိတယ္။.ေကာင္းကင္မင္းႀကီး၏အသံကိုၾကားမွပင္သတိဝင္လာၾကၿပီးအရွက္ေျပရယ္ေမာလာက်တယ္။.ေကာင္းကင္မင္းႀကီးဆိုသူကေတာ့သာ.ထိုလူေတြေၾကာင့္သက္ျပင္းအသာခ်လိဳက္တယ.
"...ဟြားဟြားနဲ႕လင္းမန္.မင္းတို႔ကိုယ္ေတာ့္ဆီ.ဘာကိစၥရွိလို႔လာၾကတာလဲ...''
ေကာင္းကင္မင္းႀကီးက.ဟြားဟြားဆိုတဲ့ပန္းနတ္သမီးေလးကိုၾကည့္ကာ.အတိတ္ကပုံရိပ္မ်ားကို.မ်က္လုံးထဲျပန္ျမင္ေယာင္လာတယ္။.သူရယ္၊ဟြားဟြားရယ္၊လင္းမန္တို႔ကသူငယ္ခ်င္းေတြပင္။.သူကဟြားဟြားကို.ႏွစ္သက္စုံမက္ခဲ့ပါေသာလည္း.ေကာင္းကင္မင္းႀကီးရဲ႕သားေတာ္ဟုေသာဂုဏ္ပုဒ္ျဖင့္.ခ်စ္ရသူကိုစြန႔္လႊတ္ခဲ့ရတယ္။.
လင္းမန္မွာသူေၾကာင့္.အသည္းေႂကြလုမတက္ခံစားေနရတဲ့.ဟြားဟြားေဘးတြင္အေဖာ္ျပဳခဲ့ၿပီး.အခ်ိန္ၾကာလာသည္နဲ႕အမွ်.ေမတၱာမွ်ကာခ်စ္ႀကိဳးသြယ္သြားၾကတယ္။.ျပန္လိုခ်င္ပါေသာလည္း.သူကိုယ္တိုင္ေ႐ြးခ်ယ္ခဲ့တာမို႔.ေနာင္တရေန႐ုံမွတစ္ပါးဘာမွမျဖစ္လာနိုင္ေတာ့။
လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္းတစ္ေသာင္းေလာက္က.လက္ထပ္ခဲ့ၾကတဲ့.သူတိုႏွစ္ဦးရဲ႕အခ်စ္ေတြက.ယခုတိုင္လွပေနစဲ၊ရွင္သန္ေနဆဲ။.ရႈွပ္ေထြးလြန္းတဲ့အေရးေတြနဲ႕ေဝးရာမွာေနၿပီး.ေပ်ာ္႐ႊင္ေနၾကတဲ့သူတို႔ႏွစ္ဦးက.ဘာအတြက္မ်ားသူ႕ဆီကိုေရာက္လာခဲ့ပါလိမ့္။
"..ေကာင္းကင္မင္းႀကီးကို..ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔ရဲ႕မေမြးဖြားလာေသးတဲ့.ကေလးငယ္ေလးအား.အမည္ေပးေစခ်င္တာမို႔..ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔ေရာက္လာၾကျခင္းပါ..''
ေအာ္!.ခ်စ္ရေသာလူနဲ႕သူငယ္ခ်င္းမွာ.ရင္ေသြးေလးရွိေနၿပီပဲ။
"...ေကာင္းၿပီ။.ငါကိုယ္ေတာ္မိန႔္ေတာ္မူတယ္။.သင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕.ေမြးဖြားမလာရေသးတဲ့.ကေလးငယ္ေလးသည္..သမီးေလးျဖစ္ပါက.ေရွာင္ယြမ္လို႔အမည္တြင္ေစၿပီး.သားေလးျဖစ္ပါကေရွာင္က်န႔္လို႔.အမည္တြင္ေစ...''
YOU ARE READING
Once Upon A Time [ Completed ]
FanfictionStart date - 12 Sep 2019 End date - 20 Dec 2019 Wang Yibo Xiao Zhan [ Both Zawgyi and Unicode ]