İnsan oğlu dünyadaki en zeki varlık olarak seçilmiştir. Her doğan çocuğun farklı DNA'lardan oluşması bu ırkın, iki bireyden gelişmiş bir bireyin oluştuğu görünüyor. doğan çocuk bu iki bireyin daha iyi hali veya daha kötü oluşumudur. Çocuklar ilk doğduğu andan itibaren hafızaları hemen kayıta başlamaz, Gözlerinin açılması ile beraber bu çocuğumuz ilk 2-3 yaşlarında Gördüklerini hatırlamaya başlar beyin fonksiyonları stabil olarak çalışmaktadır ki ailesi bunun farkında değildir aslında bebek olduğundan çok zekidir sadece kendi aralarında en iyi iletişimi kurarlar aileleri onları anlayamaz.
bebek her yaşadığı şeyden bir özellik kazanmıştır. O çocuk ne kadar çok şey yaşadıysa o kadar özel biri olur... Gelişim çağındaki çocuk artık yeteneklerinin farkına varmaya başlar, Duyularını çok net hissettiği zamanlar onları daha çok hassaslaştırabilir ve onları soğurtabilir. bütün bu yetenekler ilk okul çağında ki çocukta görülür çocuğun hayal gücü ne kadar yüksek ise o kadar kendini kontrol edebilme yeteneğine de sahiptir. Çocuk zamanla acıya alışabilir; Bunu düşünerek kendini geliştirerek yapar...
''Şimdi bir çocuk düşünelim" Çocuğumuzun metabolizması gayet hızlı, Birden çok şeyi aynı anda düşünebiliyor ve bu da onun bazen durgunlaşmasını sağlıyor sürekli düşünen biri oluyor, çocuğun görsel hafızası oldukça gelişmiş durumda. Şahıs tanıma konusunda oldukça iyi ve Keskin kulakları ile herşeyi dinliyor ve çözümlemeye çalışıyor. çocuk zaman geçtikçe kendini geliştiriyor. Acıyı unutabilmesi şu şekilde "Diyelim ki yere düştü, kolları, dizleri sıyrıldı ve kanıyor" Çocuk acıyı unutabilmesi için Beynindeki sinirleri kontrol ediyor ve acının hissini en aza indiriyor ve olduğu gibi yerden kalkıp yürümeye devam ediyor. Bazı çocuklar bunun yanı sıra keskin bir görüşe sahiptir. gözlerini uzaktaki yazıya odaklıyarak onları okumaya çalışıyor bunu her denediğinde zaman geçtikçe yeteneği olduğunu anlıyor. Her kim olursa olsun bu çocuğun böyle bir yeteneği olduğuna inanmıyor.
çünkü inanmayan kişi ne bunları yaşamış nede görmüş kişidir, iki türlüde inanmaz dalgasını geçer.
bu şekilde insanoğlu kendini keşfedememiştir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsanlık Üstü Yetenekler
Science FictionHer başlangıcın. Bir sonu vardır. Başlamayanın hiç sonu olmamıştır.