Değişim Mutasyon

85 1 0
                                    

Bir denek düşünün en küçük birimine kadar DNA'sının baştan kodlandığı.

İnsan ırkının en gelişmiş modelini yaratabiliriz.

Tamamen kusursuz bir insanoğlu'ndan bahsediyoruz.

Beynini kullanarak kendini değiştirebiliyor, Aynı zamanda Fiziğe hükmediyor.

Vücudunun tüm kontrolü elinde ve başka canlıları gözlemleyerek onların hareketlerini sentezleyerek

-Kendi genlerini yaratıyor. Gördüğü insanlara benzemeye çalışabilir.

Onlar en farklı tür olarak bilinir kimisi onları bukalemun'a benzetir tek fark onlar rengini bulunduğu yere kamufle edebiliyor. Yaşam alanlarına uyum sağlayabiliyor. Kutuplarda yaşayabilmek için orada ki canlıları kendine Gıpta edip. onlara benzer gibi vücudunda değişiklikler oluyor.

birden dersinin altına yağ tabakası örtülüyor ve Kendi vücut sıcaklığını koruyor.

Afrika'da yaşayan bu yeteneğin ilk sahibi olan insandan söz edelim. Adı "Mhysa(Meiysa)" 

Ailesinden birtek kalan erkek kardeşi "Oundey(Yandey)" ile birlikte yaşamaktadır.

Bu iki kardeş toplumdan dışlanmıştır. Çünkü insanları rahatsız ediyor ve onlara yaklaşanı ısırıyor.

Kabile şefi onları afrikanın en güneyine ormanların arasında bir yere bırakmıştır.

Kardeşler uyandıklarında yemek aramaya başlamıştır. buldukları küçük hayvanları yakalayamamışlardır. orada sırtlanları görüp yediklerinden kalan artıkları yemişlerdir. Sırtlanlardan biri Mhysa'ya saldırdı Oundey iç güdüsel olarak sırtlana tepki olarak boğazından yakalamıştır ve ısırarak onu parçalayarak öldürmüştür. Bu iki kardeş yoluna devam etmiştir. Sırtlanı da yanlarına alıp oradan hemen ayrılmışlardır. Sırtlan sürüsü, sürüden ayrılan sırtlanı aramaya çıkmıştır.

Ve tek iz bile bulamamıştır Mhysa ve Oundey kardeşler bir ağacın en tepesinde ağaçtaki oyukların içine girip orayı kendi yaşam alanları olarak seçmişlerdir.

Her kim olursa olsun hayatta kalmak için onları avlamışlardır.

Avlayacakları canlı kalmadığı için Tepesi beyaz dağlara doğru yürümüşlerdir.

dağların her yanı karla kaplıdır bu yüzden yürümeleri zorlaşmıştır. ve üşüyorlardır açlıktan mideleri küçülmüştür. ve avlayacakları birşeyi aramaktadırlar. Karşılarına kocaman Mamut çıkar onu avlamaya çalışırlar fakat Mamut buna izin vermez onları bir kenara savurmuştur ve kardeşler oradan hemen kaçmıştır. Olağan üstü bir şekilde zifiri renkte  dolu yağmur yağıyordu kardeşler sığınacak yer aramaya başlamıştır. tam o sırada Mhysa'nın göz rengi kulak şekli ve deri yapısı değişime uğramıştır. "Oundey " Kardeşini farklı bir biçimde gördüğü için tanıyamamıştır. ve kardeşini orada öldürmüştür. Oundey Kardeşini aramaya başlamıştır. ve bulamamıştır. Öldürdüğü canlı değişim süresi öldüğünde bozulmuştur ve Oundey aslında kardeşini öldürdüğünü anlamıştır. Çok öfkeli olan Oundey Mamut'u avlamak için hazırlanmıştır. Mamut'a odaklanırken Kendi genlerini harekete geçirip geliştirmeye başlamıştır ve bunun farkında değildir. Mamut'a saldırmak için koşan Oundey Uzun dişinden tuttuğu gibi sökmüştür. Buna kendisi bile inanamayan Oundey söktüğü dişlerden birini Mamut'a saplamıştır ve onu yiyerek 1 hafta hayatta Kalmıştır.

Oundey kardeşinin ölümünden sonra çok yanlız kalmıştır. ve insanları avlamayı bırakmıştır.

Kendini sürekli geliştiren Oundey oldukça zeki ve herşeye hazırlıklı biri olmuştur. Atıldığı topluma geri dönerek Şefine Mamut'un dişlerini sunar ve şef ona görevler verir. Artık Oundey toplumun sevilen bir insanı olmuştur. "Fakat Oundey artık insan üstü bir varlığa dönüşmüştür. Biz ona süper avcı diyoruz." Büyük hayvanları avlayarak topluluğun hayran kaldığı bir insan olmuştur. Günlerden birinde Şef hastalanmıştır. ve hiç bir tedavi bulunamamıştır. Oundey kendi yeteneklerini kullanarak bir bitki yetiştirmiştir. ve O bitki şefin hayatını kurtarmıştır. Şef artık yorulduğunu söyleyerek. Kızı Nyssa ile Oundey'i evlendirmiştir. Ve tacını Oundey'e bırakmıştır. Artık bütün sorumluluk onun üstündedir. Farklı yollar ile dünyanın her yerinden avlanmıştır. ve her avından yeni bir gelişme kazanmıştır. Eşi Nyssa Oundey'den hamile iken babasının gibi hastalığa yakalanmıştır. 

İki seçenek vardı Oundey için Ya Nyssa'nın karnındaki çocuğunu kurtaracak yada Nyssa'yı tedavi ederek karnındaki çocuğu öldürecekti. Oundey ikisinide kurtaramayacağı için çok üzgündü fakat üstün zekası ile doğan çocuğunun tıpkı kendisi gibi olacağını tahmin ediyordu. bu dünya için felakete neden olurdu. Eşini ve çocuklarını öldürerek kabileden ayrılmıştır.

artık o yanlızlıkların adamıdır. Onun adı Oundey tüm hayatını insanlardan gizlenerek ve onlara yardım ederek geçirmiştir. Kimse onu görememiştir. Kimileri ona koruyucu der kimileri ise intikamcı.

Dünya'nın her yerinde düzeni sağlamıştır, Yetim ve öksüz çocukların hayatını değiştirmiş ve onlara yaşam alanı sunmuştur. Oundey hastalıklar ile savaşarak dünyayı daha iyi yaşanılabilir bir yere çevirmiştir.

Bütün gizemi ile birlikte doğanın bir parçası olup Paralel evrenlerde kaybolmuştur.

İnsanlık Üstü YeteneklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin