Teleport Psychic

94 4 0
                                    

Kral "Ghustmet(Gasmıt)" Kadore İmparatorluğunun Mevkibeyi'dir.

Kız kardeşi Kraliçe "Therissa(Terisa)" Yağmalanmış olan Rivia kalesinin 

Hanımıdır. Kraliçe Therissa  "Lord Flotsam" Tarafınca esir alınmıştır.

ve yıllarca ordan oraya sürüklenmiş olan Therissa yıpranmış ve bitkin bir şekilde

Zindanlarda tutulmaktadır.

Bir Zırh tüccarı köle olarak satın almıştır.

Kraliçe Therissa'yı gerçekte kim olduğunu tanımayan biri, tüccarın adı "Rafael

En iyi çelik zırh işlemesi ile ünlüdür.

Satın aldığı köleyi kendi evinde ağırlamıştır.

Kraliçe tüccarın yaptığı iyiliğine karşı ona hizmet etmiştir.

Kraliçe Therissa sayesinde tüccar zırh satımında kâr etmiştir. Tüccar kraliçe'nin yaptığı iyiliklere ve yardımlara karşılık mal varlığının yarısını ona vermiştir. Ardından kraliçe yeni hayatına başlamıştır demir ocağında çalışırken kaza geçirmiş ve yataklara düşmüştür. İlk yardım için koşan tüccar olmuştur. Ama tüccarın elinden birşey gelmemiştir. Bu yüzden köyün cadısı'na danışmıştır.

Cadı aslında sahtekâr'ın tekidir. Ve yüklü para karşılığında ona sahte ölümcül bir formül vermiştir. Tüccar formül içeriğini toplamak için aylarca arayıp durmuştur. Ve ejder doğan Dovahkiin'den yardım almıştır. ejder doğan tüccarın iyi niyetini anlamış ve o kraliçe için ejdarha yumurtalarından vermiştir.

Tüccar formülü hazırlamış ve Therissa'ya uygulamıştır. Ardından Therissa'nın kalbi durmuştur. Ve herkes onu oldu sanmıştır. Ama Therissa aslında paralel evrene geçmiştir. Ve orada sıkışmış kalmış. Orada erkek kardeşi Kral "Ghusmet" bulmuştur.

Ghusmet ona odaklanmayı öğretmiş ve sınamıştır ama kraliçe'nin kafası karışmıştır. Pek iyi odaklanamıyor.

Kraliçe pes etmemiş ve kendini zorlamıştır.

Ve ardından burnundan kan gelmeye başlamıştır.

Kral "Ghusmet" -Başardın. Diyerek (gülümsemiştir), Kraliçe gözünü kapattığında yatağında bulmuştur kendini ayağa kalkıp tekrar odaklanmıştır ve bu sefer kendini Kadore kalesinde bulmuştur. Kral Ghusmet onu bulduğuna sevinmiş ve nasıl başardın diye sormuş.

Kraliçe -senin sayende kralım dedi.

Ghusmet; -nasıl ? Demiştir.

Kraliçe anlatmıştır ve kral inanmamıştır. Çünkü Paralel evrendeki Ghusmet kraliçe yerine esir alınıp tüccarın yanında çalışmıştır.

Kraliçe bu tüccarın yaptığı iyiliklere karşı Lord Flotsam ile savaşmış. Ve Rivia kalesini geri almıştır. Kraliçe tüccara aşık olmuş ve durumu kardeşi Kral Ghusmet'a anlatmıştır. Ve Ghusmet tüccarı yanına almış konuşmuş -Therissa ile evlenirsen Riva kalesi senindir demiş. Tüccar -benim  malınızda gözüm yok demiş ve Therissa'yı sevdiğini ve evleneceğini söylemiştir. Düğün hazırlıkları başladıktan sonra Kral Ghusmet'a haber gelmiş. Lord Flotsam yenilgiyi kabul etmemiş ve bütün köyleri yağmalamış kral Ghusmet kardeşinin özel gününde olduğu için çok sinirlenmiş ve kendi vekili olarak Lord Baron'u göndermiştir.

Lord Flotsam adice bir pusu kurmuş ve Lord Baron ile askerlerini kapana kıstırmış

Paralel evrende ki Kral Ghusmet olanları izlemek ve takip etmek için diğer evrene geçip gözlemlemiş. Ve ardından Therissa ya haber vermek için odaklanmış ve odasında gözünü açmış Therissa'yı onun odasında beklemiş ve gelmiş. -Gitmemiz gerek. +Nereye ?, -Savaşın diğer kısmında senin yardımına ihtiyacım var, bunca yıldır bizdeki bu yeteneği araştırıyorum. Ve bu güç hakkında bildiklerimi sana da öğretmem gerekiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnsanlık Üstü YeteneklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin