Μόνο φίλοι;

13.4K 68 3
                                    

-Αχ βαριέμαι..., γκρίνιαξα και ο κολλητός μου, ο Ντεβον, που καθόταν δίπλα μου στον καναπέ, γύρισε και με κοίταξε.

-Δεν σου αρέσει η ταινία;, με ρώτησε δείχνοντας μου την τηλεόραση.

Με είχε καλέσει στο σπίτι του για άλλη μια φορά, το είχαμε κανει συνήθειο να πηγαινοερχομαστε ο ένας στο σπίτι του αλλου συνέχεια. Συνήθως βλέπαμε ταινίες, μιλούσαμε ή ακούγαμε μουσική, όμως αυτή τη φορά είχα αλλα σχέδια.

Είμαστε φίλοι πολύ καιρό, όμως εγώ πάντα ήθελα κάτι παραπάνω μαζί του. Πάντα με καυλωνε η εμφάνιση του: ψηλός, μελαχρινός με μπλέ μάτια και στραβό πονηρό χαμογελάκι.

Και εγώ δεν πήγαινα πίσω. Είμαι κοντή αλλά έχω μεγάλα βυζιά και στητό κωλο, με μακριά βαμμένα μαύρα μαλλιά- τα φυσικά μου είναι καφέ- και καφέ μάτια. Τα αγόρια επίσης έλεγαν πως από τα δυνατά μου σημεία ήταν τα παχια μου χείλη, ότι έπρεπε για πίπα. Με όσους είχα πάει έλεγαν ότι έκανα τα καλύτερα τσιμπούκια στο σχολείο.

Φαντασιονομουν εδώ και καιρό να με πηδάει και να κάνουμε άτακτα πράγματα μαζί, όμως εκείνος δεν έλεγε να καταλάβει. Τώρα, είχε βάλει μια απλή κωμωδία και γελούσε μόνος του, αφού εγώ δεν κατάφερνα να την παρακολουθήσω.

-Μ'αρέσει, αλλά θα ήθελα να κάνουμε κάτι άλλο, του είπα και έσμιξε τα φρύδια του παραξενεμένος.

-Σαν τι, Κρις; Έχεις καμία ιδέα;, το λάτρευα όταν με έλεγε έτσι. Όλοι με φώναζαν Κριστίνα,αλλά εκείνος επέμενε να με λέει Κρις.

Ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου.

-Βασικα ναι, έχω μια ιδέα για το πώς να διασκεδάσουμε οι δύο μας, απάντησα και άρχισα να τον πλησιάζω.

Τοποτεθησα τα πόδια μου γύρω του και έκατσα πάνω του.

-Θα σου αρέσει, μην ανησυχείς, ψιθύρισα στο αυτί του και πριν προλάβει να πει τίποτα, τον φίλησα.

Γούρλωσε τα μάτια του ξαφνιασμένος όσο τον φίλαγα παθιασμένα, αλλά προς έκπληξη μου, δεν έκανε τίποτα για να με σταματήσει. Εισχωρησα τη γλώσσα μου μέσα του και άρχισα να παίζω με τη δική του, ξεκινώντας παράλληλα να τριβομαι αισθησιακά πάνω του. Μετά από λίγο, βογκηξε μέσα στο στόμα μου, ενώ τον ένιωσα να σκληραίνει από κάτω μου, σημάδι ότι ό,τι του έκανα, το λάτρευε. Άφησα τα χείλια του και άρχισα να του πιπιλάω τον λαιμό, αφήνοντας του σημάδια. Εκείνος δεν είχε σταματήσει να βογκαει.

Ύστερα από λίγο, αφού είχε γίνει πύραυλος από κατω μου, έφυγα από πάνω του και έπεσα στα γόνατα. Του ξεκουμπωσα το τζιν και κατέβασα το μποξερακι του, ελευθερώνοντας το τεράστιο πεος του. Τύλιξα το χέρι μου γύρω του και άρχισα να το παίζω, φιλώντας ταυτόχρονα τους όρχεις του. Άρχισε να αναστεναζει πιο δυνατά, καυλωνοντας με.

Σταμάτησα για λίγο για να πιάσω τα μαλλιά μου κοτσίδα με ένα λαστιχακι, και εκείνος κοιτούσε όλο προσμονή. Έπειτα έχωσα την πουτσα του στο στόμα μου παίρνοντας του πίπα.

-Αχναι, Κρις..., αναστεναξε όσο έβαζα και εβγαζα τον πουτσο του από το στόμα μου αργά και αισθησιακά. Με τα χέρια μου έπιανα και έπαιζα με τα αρχιδια του. Είχε σκληρυνει απίστευτα πολύ. Το αργό τσιμπουκι συνεχίστηκε για πολυ, και πέρασα τη γλώσσα μου γυρω από το κεφαλακι του πεους του, με αποτελεσμα ο Ντεβον να φτασει στο απροχώρητο και να με αρπαξει από την κοτσίδα, χώνοντας την πουτσα του βαθιά μέσα στο στόμα μου, με το κεφαλι να ακουμπα το πίσω μέρος του λαιμού μου.

Τότε ξεκίνησε να γαμαει γρηγορα και δυνατά το στόμα μου τραβωντας με από τα μαλλιά, ενώ βογκαγε και μου έλεγε βρωμολογα. Εγώ είχα καυλωσει οσο δεν πήγαινε, παρόλο που πήγαινα να πνιγώ.

-Τελειωνω, μουγκρισε ο Ντεβον χωρίς να έχει σταματησει να γαμαει το στόμα μου. Παρτα όλα, καταπιε όλα μου τα χύσια πουτανακι μου, πιες το σπέρμα μου.

Τοτε άρχισε να χυνει βογκωντας υπερβολικά δυνατά. Καυτά χύσια γέμισαν το στόμα μου και ξέφυγαν από τα χείλη μου, στην αποτυχημένη προσπάθεια να τα καταπιώ όλα. Τα λευκά υγρά έσταζαν μέχρι το σαγόνι μου, όσο εκείνος δεν είχε βγάλει ακόμα την πουτσα του από το στόμα μου.

Επιτέλους τα σχέδια μου είχαν πραγματοποιηθεί.

Γεια σας!!!❤️❤️❤️Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε, όμως επέστρεψα επιτέλους με το πρώτο κεφάλαιο αυτό του βιβλίου, γιευυυ ✌️✌️💗💗💗 Σας άρεσε;Πείτε μου στα σχόλια 💬💬🔥

Φιλιά 💋
-Χριστινα 💎💎🌹








Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 11, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora