-bölüm1-

110 8 1
                                    

Selam arkadaşlar,bu benim ilk hikayem ^-^ Umarım beğenirsiniz,yorumlarınızı ve voteleri eksik etmeyin. Görüşürüüz :)

-Onun başkasını sevdigini öğreneli 3 gün oldu. Hayatımin en kötü üc günü. 12 ay boyunca sıkılmadan, bunalmadan,vazgecmeden sevdigim insan karşıma geçmiş hoşlandığı kızdan bahsediyo. Duygularıma anlam veremiyoken etrafımdakilere gülümsemeyi ihmal etmiyorum. İcim ağlarken bile resimlerde gülümsüyorum.

Onunla tanıştığımız günü dün gibi hatılıorum.

Masum ve saf duyguları vardı somestır tatiline girmemize az kalmıştı okulda cok tanınmasamda diger sınıflardan oldukca arkadasim vardi,kimisi gercekten samimiyken bazıları egosu sayesinde itici geliyodu. Ama içlerinde bi tanesi vardıki samimi oldugu gibi dış gorunusede önem vermezdi. Ona duydugum his aşk degildi belkide,ama anlam veremedigim kadar yakın geliyodu. Dinledigim şarkılar,izlediğim filmler,okuduğum kitaplar sanki bana hep onu anlatıyodu. Sonra ne mi oldu? Aşk'ın ne demek oldugunu öğretti bana. İstemiyordum,ona bağlanmak istemiyodum ama elimde degildi,baglanmistim. Belki soyadıni bile tam bilmediğim cocuga aşık olmuştum. Her gun konuşmaya başlamıştık,oldukça samimi bir dille konuşuyodu benimle,arada eski sevgilisinden bahsediyodu kiskanıyodum ve bunu bilerek yapıyodu sanki.Acik konuşmam gerekirse ben çocuklugumu özledim. Saçma şeylere gülüp,istedigim gibi hareket etmeyi. Ne giysem diye dert etmemeyi,yakışıyosa çuval bile giyebilmeyi. Etrafımdakilerin yanlış anlama,okulda adımın çıkma olasılığı olamadan erkeklerle saçma saçma şakalaşmayı oyunlar oynamayı,Winx club izleyip karakterleri paylasmayi,erkeklerin smeckdawn maçlarını izleyip bağırıp çağırmayı,korktugum tek şeyin Selenanin yeni bölümünü kaçırmak olmasını,sacima bin tane toka takıp onlarla kendimi prensen gibi hissetmeyi ö-z-l-e-d-i-m. Kucukken hep buyumek isterdim,şimdi ise 5-6 sene geriye dönebilmek.

Gidişinin KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin