Bu kadar dersin arasında emek verip yazıyorum ama beklediğim ilgiyi görmüyo :'( siz yinede yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin teşekkürleeer.Burdan hikayemi yazmamda en büyük yardımcım olan Elif Asan'a selam yolluyoruum♡
Kendimi tanıtmama fırsat olmadı ben Eylül İzmir'de yaşıyorum. Bi abim var,adı Yağız. Onu gerçekten çok seviyorum,arada döver,kavga ederiz falan ama abim bi tanedir. Bide çok yakın bir arkadaşım var,adı Nazlı. Onunla her şeyi konuşuruz,dertleşiriz.
-O gün Nazlı bizde kalmaya gelecekti. Annesi onu saat altı gibi bize bıraktı.Akşam üzeri beni gizli numaradan birileri aramıştı. Normalde gizli numaralardan gelen aramaları açmam ama içimde garip bi duygu olmuştu. Neyse Nazlı geldi,bizde kalmasının asıl amacı gece korku filmi izlemekti. Arkadaşlarımızında önerdiği bir korku filmi vardı. Odamdaki televizyondan izlemeye karar verik. Annem Nazlı ile film izleyeceğimizi bildiğinden bize yiyecek bir şeyler hazırlamıştı. Filmi taktik ve yatağa usulca oturduk. Film başlarken Nazlı'nın ne kadar gerildiğini hissedebiliyordum.Bende çok gerilmiştim. Film baya ilerledi,tabi benim tuvaletim gelmişti,tek gitme ihtimalim yoktu çok korkuyordum. Nazlı'nın kolundan tutugum gibi uzun ve sessiz antremizden sakince sürükledim onu,ben tuvalete girdiğimde o kapıda bekliyordu. İşim bitti ve odama geri dönerken Nazlı'da bende gerçekten çok korkuyorduk.
-Nazlı acaba romantik komedi falan mı izlesek? Çok gerildim ben.
+Bencede hadi filmlere bakalım.
Odaya girdiğimizde herşey bıraktığımız gibiydi. Ben filmlere bakarken Nazlı televizyondan cd'yi cıkartacaktı ki;
-Filmi sen mi çıkarttın burda yok?
Hayır dememle Nazlı bir çığlık koparttı,çığlığı boş ve uzun atremizin kaygan zeminine çarpa çarpa yankılandı. Fakat bir sorun vardı bende çıkartmamıştım cd'yi,sanırım filminde etkisiyle biz baya korktuk.Olduğumuz yerde kalakaldık. Sonra odamın arka bahçeye açılan tarafından takur tukur ses geldi.
+Ah abi ah! Korku filmi izliyoruz diye bizi kandırabileceğini mi sandın? Salak.
Nazlı ile oldukça korkmuştuk ama belli etmemeye çalışıyorduk. Hem Nazlı,abime hiç birşey söyleyemezdi,cünkü ona platonik aşıktı. Abim okulunda ve İzmir'de oldukça tanınırdı. Yakışıklı ve başarılıdı,belkide onun bu popilerliği benimde işime yarıyordu. Mesela yazın gittiği kumsal partilerinin çoğuna benide götürür arkadaşlarıyla tanıştırıdı. Ateşler yakılır,şarkılar söylenir,şişe çevirmece falan oynanırdı. Ama artık o bir üniversiteli ve bir kız arkadaşı var. Onu hiç sevmiyorum,abiminde çok sevdiğini düşünmüyorum ama,neden hala ayrılmadığı konusunda konuşmak istemiyor.Bu aralar Nazlı ile araştırdığımız tek konu diyebilirim. Abim o cadoloz kızdan niçin ayrılmıyordu?Hayır,sevilecek bir yanıda yok ki,bi fiziği düzgün,sesi güzel,gözleri renkli,saçları beline kadar ve dalgalı,mimarlık bölümünde okuyor ve sosyal medya hesaplarında çok popüler yanlızca bu kadar.