5.BÖLÜM
OKULUN İLK GÜNÜ..
KIYAFETLERİMİ DOLABIMDAN ALIP ÜSTÜME GEÇİRDİM VE MUTFAĞA DALDIM. KWAN İLE HA-NEULU OKUL ÜNİFORMALARI İÇİNDE GÖRÜNCE DURAKSADIM..GERÇEKTEN FARKLI GÖRÜNÜYORLARDI.GENÇ VE ETKİLEYİCİ.MASAYA OTURURKEN HA-NEUL
-HANGİ SINIF?? DİYE SORDU.
-LİSE İKİ SEN??..AYNI OKULA GİDİYORDUK AMA ONU HİÇ GÖRMEMİŞTİM.
-LİSE İKİ..SİZİN OKULA YENİ GELDİM DEDİ..HMMUM.WANA DÖNÜP
-SEN KAÇINCI SINIFTASIN?? DİYE SORDUM. KWAN TERS TERS BAKIŞLARLA BİRLİKTE
-SEN CİDDİ MİSİN?? DEDİ..NEDEN Kİ?? AH!! İKİZLER..
-ÜZGÜNÜM DERKEN HA-NEULA BAKTIM..KIKIRDIYORDU..GERÇEKTEN APTALIN TEKİYDİM..
**
OKULUN KARŞISINDA DURAKSADIM..HA -NEUL OMZUMA DOKUNUP
-BU KADAR HEYECANLANMA BAK
BEN YENİ GELİYORUM HEYECAN SIFIR DEDİ..GÜLÜMSEYEREK ONAYLADIM VE YÜRÜMEYE
BAŞLADIM..KWAN
-SALAK KIZLAR DEDİ..ONU DUYMAMAZLIKTAN GELEREK OKULA GİRDİM...SINIFLARIMIZ FARKLI OLDUĞU İÇİN HA- NEUL DAN AYRILMIŞTIK..SINIFA TAM GİRECEK İKEN ARKAMDAN BİRİ
-HEY!HE-RAN SEN DAHA ÖLMEDİN Mİ?? DİYE SESLENDİ..BU OKULUN SERSERİSİ CHİN -WAYDI..YANINDA DA HO VARDI..AYRILMAZ İKİLİ..
-NEYDEN BAHSEDİYORSUNUZ SİZ?? DİYE SİTEM ETTİM..HO BANA YAKLAŞARAK
-DUYDUK Kİ SOKAKLARDA YATIP KALKIYORMUŞSUN. .ÇOKTAN ÖLDÜN ZANNETMİŞTİK. CHİN -WA İLE İDDİAYA BİLE GİRDİK..AMA SANIRIM BEN KAZANDIM..SOKAKLARDA FAZLA HAYATTA KALDIN..KIZ BAŞINA DEDİ ALAYLA..CHİN -WA DA TAM BİR ŞEY DİYECEKTİ Kİ .ORTAYA HA-NEUL İLE KWAN ÇIKTI. KWAN BENİ KENDİNE ÇEKERKEN HA-NEUL HO YA BİR YUMRUK GEÇİRDİ.KORİDOR KALABALIKLAŞMAYA BAŞLAMIŞTI. KWAN BENİ UZAKLAŞTIRIYORDU..DERKEN CHİN -WA HA-NEULA BİR YUMRUK ATTI VE HA-NEUL YERE DÜŞTÜ..
HO İLE CHİN-WA HA-NEULA YAKLAŞIRKEN KWANA BAKTIM..ÖFKEDEN PARLAYAN GÖZLERİ BANA DOĞRU BAKTI..GERÇEKTEN GÜZEL GÖZLERİ VARDI..DERKEN KWAN BENİ BIRAKIP KAVGAYA KARIŞTI..GERÇEKTEN GÜZEL DÖVÜŞÜYORLARDI..AMA SONRA TARAFLAR DEĞİŞTİ CHİN -WA HA-NEULU ..HO DA KWANA VURMAYA BAŞLADI..DERKEN HO KWANIN YAKASINI TUTTU VE ELİNİ YUMRUK YAPTI..YUMRUĞU HAVAYA KALDIRIRKEN AKLIMA HA-NEULUN SÖZLERİ GELDİ..KAFASINA GELEN EN KÜÇÜK DARBEDE KOMAYA GİREBİLİR..KOMAYA GİREBİLİR..BENİM YÜZÜMDEN..BU TEHLİKELİYDİ BUNA İZİN VEREMEZDİM..YUMRUĞU BEN YERDİM AMA O YİYEMEZDİ..EVET BEN YERDİM..YUMRUK TAM KWANIN KAFASINA VURACAK İKEN HIZLA ANİDEN KWANI İTTİM VE YUMRUĞUN ÖNÜNE ÇIKTIM..YUMRUK YÜZÜME GELDİĞİ ANDA YERE YIĞILDIM..GERÇEKTEN ŞU ANDA YÜZÜMÜ HİSSETMİYORDUM..ACIYORDU HEM DE ÇOK..SONRA HİÇBİR ŞEYİ DUYMAZ OLDUM VE HER YER KARARMAYA BAŞLADI..SANIRIM BAYILIYORDUM..BELKİDE ÖLÜYORDUM...