~1~

346 38 20
                                    

,,Drž hubu Richarde!" křikl Mike na svého bratříčka.

,,Drž si hubu sám!" křikl na něj Richie z koupelny a vypl hudbu která hrála v rádiu.

,,Já aspoň nezpívám když se koupu!!" zasmál se Mike.

,,Copak? Nelíbí se ti můj krásný zpěv?" zeptal se ho Richie hned poté co vyšel z koupelny a začal znovu zpívat nějakou neznámou skladbu.

Mike si musel zacpat uši, aby z toho skřehotání neohluchl.

,,Sakra! Přestaň zpívat!" křikla z vedlejšího pokoje jejich sestra Nancy.

,,Vy tady vůbec neoceňujete můj talent!" křikl na ně dotčeně a sedl si na svou postel.

Otočil se k Mikeovi zády a začal si něco mumlat.

,,Notak...bratříčku...přeci nebudeš naštvaný" řekl Mike a sedl si k Richiemu na postel.

,,Budu! Jste na mě ošklivý" řekl dotčeně a začal dělat že brečí.

,,Páni...jde poznat že jsi mladší" řekl Mike a poplácal Richieho po stehně.

,,Hele! Jen o 30 sekund!" řekl naštvaně Richie a rychle se posadil.

Dal Mikeovi pohlavek a zase si lehl zpátky.

,,Ooo miminko se nám zlobí" zasmál se Mike...chtěl pokračovat, ale z dolního patra začal zvonit mobil.

A jelikož rodiče doma nebyli a Nancy u sebe měla Barb tak se to vydal zvednout on.

Seběhl schody a skočil po bílém telefonu doufaje že je to jeho drahá polovička.

,,Ano?" řekl s úsměvem na tváři.

,,Kdo je u telefonu?" zeptal se hlas z druhé strany...Mikeovi hned úsměv povadl a nahradil ho otrávený.

,,Tady Mike...hledáš Richieho?" zeptal se ho.

,,Ano...mohl by jsi mi ho dát prosím k telefonu?" zeptal se mile Eddie a Mike protočil očima.

Odtáhl si mobil od ucha a lehce se naklonil do uličky.

,,RICHARDE! SCHÁNÍ SE PO TOBĚ TVŮJ KLUK!" zakřičel Mike a přiložil si mobil zpátky k uchu.

,,Nejsem jeho kluk" řekl zaskočeně Eddie.

,,Dávám tomu měsíc Eddienku" zasmál se Mike do telefonu.

V tu chvíli vytrhl Richie Mikeovi mobil z ruky a přiložil si ho k uchu.

,,Nazdar Ede! Co potřebuješ?" zeptal se ho Richie.

Mike byl opřený o kuchyňskou linku a pozoroval ho...přišlo mu vtipné, ale i roztomilé jak hned věděl že volá Ed.

,,Jo! Jasně! Moc rád! A půjde i Bill a Stan? Dobře! Takže dneska v sedm? Dobře. Už se těším! Jasný! Okey! A Billovi to nevadí? Dobře! Jo. Fajn. Tak čus." ukončil Richie hovor a vydal se zpátky do pokoje.

Mike se vydal hned za ním.

Když otevřel dveře viděl jak Richie si hází do batohu nějaké věci.

Mike se opřel o futra a sledoval svého bratra který měl úsměv od ucha k uchu.

,,Eddie je těhotný nebo co? Usmíváš se jak kdyby jsi se dozvěděl že jsi táta" zasmál se Mike a a Richie ho spražil pohledem.

Richie k Mikeovi přiběhl, chytil ho za ramena a začal s ním třást.

,,Tohle je vážná situace!" řekl Richie a přestal s Mikem třást.

,,No však jo! Ed je těhotný! To je vážný dost!" řekl zcela vážně Mike a Richie se jen plácl do čela.

,,Co kdyby jsi se šel cucat s El a to dítě si udělal s ní a nedělal si prdel ze mě a z Eda?" řekl Richie a hodil si na záda batoh.

,,Pokud to bude kluk...pojmenujte ho prosím po mě, děkuji" řekl Mike a poplácal Richieho po rameni.

Sešel schody a chystal se odejít z domu.

,,Hej! Kam vlastně jdeš?!" křikl na něj z horního patra Mike.

,,Šukat s Eddiem...jdeme si udělat to dítě!" křikl Richie na Mikea a odešel z domu.

Po chvíli se zase dveře otevřeli a ozval se Richieho hlas.

,,Jdu spát k Billovi!" křikl Richie a hned poté šlo slyšet jen hlasité bouchnutí dveří.

TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat