Capitolul 1- Partea 1

380 21 0
                                    

   Sunt o fata simpla, de 16 ani numita Elena. Mi se mai spune si Ely. Sunt o fata cu vise marete care spera sa se indeplineasca candva. Dar probabil va fi asa cum mi-am propus.  Cosmarul meu din totdeauna a fost liceul. E un loc plin de adolscenti care isi bat joc de tine sintot feluri. Rare ori gasesti ceva bun in acest loc. Eu sunt o fata ghinionista. E un baiat dragut in clasa cu mine. Se numeste Dave. Imi placea de el inca din clasa I dar niciodata nu am avut curajul sa ii spun ceea ce simt eu pentru el. Mereu m-am intrebat daca el simte la fel ca mine. Dar cine stie.

   Mereu am avut un dubiu legat de un singur lucru. Oare lui ii placd de o alta fata? Adica am observat cateva chestii care pe mine ma fac sa realizez cum e defapt el. Pe cine place dar ma duc cu gandul in alta parte si nu cred aceste chestii. De exemplu:

Emmei i-a cazut creionul in timpul orei de germana. Si Cristi , un baiat , i-a luat creionul. Doamna de germana i-a facut observatie si creionul a ramas pe jos, iar Dave i -a dat creionul Emmei. Ma intreb eu: oare putea sa fac aceeasi chestie si cu mine. Dar prea des il vad cum ajuta aceleasi fete cum ar fi si Alex. (Alexandra). Ma pune ps ganduri si ma descurajez.

   Mi-e frica sa ii spun. Suntem prieteni,amici, dar nu am curajul. Sper ca intr-o buna zi sa  mi se indeplineasca acest vis. Oare voua vi s-a intamplat acelasi lucru?

    Majoritatea clasei zice ca ne placem reciproc dar du ma prefac ca nu imi convine chestia asta. Unele fete stiu deja adevarul. Le-am zis dar sper sa tina secretul.  Intr-o zi vine Dave la mine si imi zice..........

  

Vise spulberateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum