Capitolul 5- Partea 1

91 11 1
                                    

Ca sa vezi ! Cea mai socanta chestie pe care am putut eu sa vad. Emma il stia pe barbatul acela misterios. Nu stiu de unde. I-am vazut vorbind afara in afara scolii si presupun ca Tom si  cu Emma se cunosc. Nu stiu eu sigur momentan dar sper ca voi afla. Partea ciudata e ca s-ar putea ca Tom si Emma sa fie impreuna si eu sa nu imi dau seama. Si de ce Tom se mai tine dupa mine daca e cu Emma? Oare vor sa ma distruga? Sa imi distruga calea spre fericire sau ce? Eu zic ca ar trebui ca Vannesa sa investigheze treaba ca ea se pricepe cel mai bine. Nu ma bag ca sa nu o incurc, asa ca i-am povestit ce am vazut si ce am auzit.

Oare ar fi o idee buna? Oare are nevoie de ajutor? Daca da gres, ce ma fac daca ma prinde? Ea ar trebui doar sa inregistreze cateva lucruri esentiale si cateva momente in care Tom si Emma se intalnesc cu acel tip si daca acestia doi se cunosc. In momentul in care aflu,  voi sta linistita si o  voi santaja atunci cand vrea sa ma ameninte. E ceva ciudat. Nu e ceva in regula cu Davs de la un timp. Oare are legatura cu mine? De asta ma tem ca nu i-am facut nimic de altfel.

Ok... Emma a fost inregistrate de catre Vannesa cu o ca era secreta. Eu am fost prietena buna cu Emma cand eram mici si stiu cand minte si cand nu. Si dovada e in inregistrarea facuta.

Vise spulberateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum