Off... am stat cu atatea emotii. Am deschis usa si ca sa vezi. Era Vannessa cu Dave.
Eu: Ce s-a intamplat? De ce sunteti voi doi aici? Stai sa ghicesc.... umm... sunteti impreuna?
V: Nu,fata! Ai inebunit. Am venit u Dave pentru ca are ceva de spus zi e foarte important. Voi va duceti la Elly in camera si eu raman la televizor. Ok? Ok, hai sa va conduc.
Vannesa era foarte energica. Stia ea ceva dar nu vroia sa imi spunz daca Dave i-a zis ca ma place si ea vrea sa zica de la el. Bine... a fost ciudat acel moment dar hai sa ne intoarcem la mine si la Dave.
Dave: uite ce vroiam du sa zic de cativa ani si nu aveam curajul. Vroiam sa iti spun ca du te....
Eu: nu spune.: ma urasti?
Dave: nu! Te plac .
Eu: nu am auzit.
Si el a mai repetat inca o data. Eu l-am auzit de prima data dar vroiam sa o mai spuna inca o data. Am iesit din camera tinandune de mana si Vannesa a tipat. Ea se ocupa de blogul liceeului. Ea scrie niste lucruri picante si tot ce s-a intamplat va ajunge legendar. Dar nu stiu cum o sa reactioneze Emma. Poate foarte rau dar imi pare rau pentru ea. Dar asta e daca vrea sa fie cu prietenul acestuia. E dragut si chiar se potrivesc.
In fine dar nu conteaza. Cand am auzit vestea am simtit ca pot zbura pana la ceruri. Vannesa imediat ce a aflat, a deschis telefonul si a scris 2 pagini despre noi. Niciodata nu a mai scris atat de mult + poze cu noi.
Urmatoarea zi: Emma a aflat despre noi si a inceput sa ma jigneasca. Dave vine si imi ia apararea. Ea s-a enervat si a plecat. Nu cred ca as vrea sa fiu in locul ei. Oare va accepta realitatea. Ehh... vom vedeam in capitolul urmator.
CITEȘTI
Vise spulberate
FantasyEste vorba despre o fata care isi doreste atat de mult adevarul incat ar face orice ca sa il obtina. Fiti alaturi de ea si ajutati-o.