71~

283 31 3
                                    

suga-r.d:
Ako dopadlo tvoje R A N D E ?

jeon.jeon.97:
Dobre. Počuj hyung, ako sa volal ten tvoj zajačik?

suga-r.d:
Idk ¯\_(ツ)_/¯

jeon.jeon.97:
Jimin?

Však?

suga-r.d:
Neviem, nepýtal som sa ho na meno. Hovorím mu 'peachy' a on mi hovorí 'Banana'.

Ale neodbočuj od témy, kamarát, vravel si, že mi povieš detailný popis svojho rande.

jeon.jeon.97:
Hovoril si mi to!! Písal si si ho do zoznamu predo mnou. Kurva dvihni zadok a mrkni sa na to.

Potom ti rande opíšem.

suga-r.d:
Nezdvihnem sa z postele, si kokot? Celý deň som sa naháňal za tvojou učkou matiky.

Chceš aby som ti u nej vybavil nejaké výhody?

jeon.jeon.97:
Vybavuješ mi veľa vyhod, hyung. A mimochodom, bola to aj tvoja učka z matiky.

suga-r.d:
Nikoho minulosť nezaujíma.

Teraz von s tým, ako bolo na rande.

jeon.jeon.97:
Prišiel som po neho audínkou. Vzal som ho do nóbl reštiky, vybral mu to najdrahšie jedlo, objednal víno. Správal som sa ako Jack s Titanicu. Myslím, že sa veľmi bavil, alebo bol jak kokot. ALE KURVA BOLA TAM ÚŽASNÁ ČAŠNÍČKA A MÁM JEJ ČÍSLO! A potom sme sa prešli po parku, opýtal som sa ho, že ako dnešok. Kúpil mu kvety a potom som ho odviezol domov.

A pred jeho bytovkou, keď som išiel navrhnúť, čo s tou posteľou ušiel. ¯\_(ツ)_/¯

suga-r.d:
Lol

Ten ťa balí 😏

jeon.jeon.97:
Samozrejme, hyung. Písal som ti, že keď sa na mňa aj buzerant pozrie, vlhne.

A potom sme sa bavili o penise.

Chudák jeho penis nemá ani 10 cm:(
Je mi ho ľúto.

suga-r.d:
Vyzerá dobre aspoň v tvári? Máš jeho fotku?

jeon.jeon.97:
Posielal som ti fotku. Nájdi si ju v našom chate. 🙄

suga-r.d:
Nespomínam si. Viem, že si ho hovoril, že jeho sestra je tá pipka z 24.

jeon.jeon.97:
Jeho sestra je moja spolužiačka 🙄 s 24 je iná čaja

suga-r.d:
Nie je to jedno? ¯\_(ツ)_/¯

Aj on sa správa ako ľahká štetka, takže môže byť bratom akejkoľvek tvojej známosti.

jeon.jeon.97:
Presne tak

Otvorené✔






















Páči sa vám príbeh? 😊💕🐰

Give me (j.jk x k.th) ~dokončené~Kde žijí příběhy. Začni objevovat