Evet gençler bu benim ikl hikayem.Hatalarım olursa söyleyin ve bol bol yorum ve vote yapın öpüldünüzzz :*
Selamm.Benim adım Mira özel koleje gidiyorum.Lise 2 ye geçtim.Annem babam ve ben Californiya Eyaletinde yaşıyoruz.Annem ve babam buraya ben üç yaşımdayken Türkiye den gelmişiz.Kendimi tanıtacak olursam sarı saçli renkli gözlü bir kişliliğe sahibim ve en beğendiğim özelliğim mükemmel bir fiziğe sahip olmam.Arkadaş grubum var .İsimleri:Ashley,Lydia,Jack,Scott ve Nash.Nash ile daha yeni tanışdık ama hemen aramıza aldık çünkü çok iyi bir çocuk.
Arkadaşlarla kafede otururken birden Nash yeni bir fikir bulmuşcasına ayağaya kalktı ve"Hey millet bu akşam evimde havuz partisi veriyorum ona göre hazırlıklı gelin." dedi.Buna karşılık ben kızarcasına"Ya Nash bu şimdi mi söylenir yaa daha alışverşe çıkmamız lazım." diyerek kızları da peşimden sürükleyip,kafeden ayrıldık koşa koşa mağazanın içine girdik.Ashley kendine kıpkırmızı dar mini bir elbise almıştı,Lydia ise siyah önü kısa arkası uzun bır elbise aldi,bense sadelikten yana olduğum için beyaz mini sırt dekoltesi hayvan kadar olan bir elbise aldım.Kızlarla vedalaşıp eve geldim.Annemgil şirketteydi ve her zamanki gibi evde Sofia vardı (HİZMETÇİMİZ)selam verip odama çıktım elbisemi giyip saçlarımı maşa yaptım.
Nash lere geldiğimde grup toplanmıştı.Yanlarına gittim.O da ne Nashin yanında bir erkek meteor duruyordu.