Evet arkadaşlar ilk önce hatalarımı söyleyen,yorum yapan ve oylayan herkese çok teşekkürler.Fazla uzatmadan 2.bölüme geçiyorum.İYİ OKUMALAR.
Nashlere geldiğimde grup toplanmıştı.Yanlarına gittim.O da ne Nashin yanında bir meteor duruyordu.Oha yani ne kadar tatlı ve yakışıklı.Ona bakarken,Nash bana bakıp beni dürttü ve "Mira bu yanımda duran şahıs Cameron yani benim kuzenim,Cameron Mir,Mira Cameron"dedi.Cameron bana bakıp gülümsedi ben de ona gülümsedim ama bu çocuk hep beni süzüyordu.Mantıklı düşününce benim kendisini kestiğimi anladı ve bana bakıyor yani.Partide herkes çılgınlarca eğleniyorlardı.Sırada havuz oyunu vardı.Ashley bana yaklaşarak"Mira ya ben Nash ten çok hoşlanıyorum biliyorsun.Sen Nash ile bizi eş yapar mısın?"diye fısıldadı.Ben de buna karşılık"Tabiki"dedim.Yani bu kızı anlayamıyorum seviyorsan git konuş değil mi?Ama olsun ben en yakın arkadasım için her şeyi yaparım.Yaptım da Nash ile Ashley,Jack ile Lydia,Scott ile tanımadığım kız oldu.Ben de mecburen Cameron ile oldum.Havuz oyunu şöyleydi:En hızlın yüzen çift yarışmayı kazanır.Ben bu yönden şanslıydım çünkü yüzücüyüm ama Cameronu bilemem.(bu arada çiftler ip ile bağlı birlikte yüzecekler)Cameron yanıma yaklaşıp"Selam"dedi.Ben de "Selam" dedim.Yarışmanın başlamasına on beş dakika kalmıştı.Cameron"İsmin çok garip buralı değil misin?"dedi.Bende "Evet buralı değilim.Ben türküm."dedim.Cameron ağzı açık bir şekide bana bakarak"Buralı değisin ve nasıl bu kadar iyi ingilizce konuşup aynı zamanda bu kadar güzel nasıl oluyorsun büyük başarı"dedi.Ben de sadece gülümsemekle yetindim ama içimde kelebekler uçuşuyordu.Yarışma başlamak üzere olduğu için havuzun içerisine girdik ve belimize ip bağladık benim belime Cameron onun beline ise ben pip bağladım.Düdüğün çalmasıyla yarışma başladı.Cameron ve ben çok iyi yüzüyorduk.Açıkcası onun bu kadar iyi yüzebildiğine şaşırmıştım.Birinci olduk ben de sevinçten Cameron un boynuna atladım lkkgbşfg.O durumdan memun gibiydi.Sonra bluzu ıslandığı için bluzunu çıkardı ve muhteşem kasları gözlerimi yordu diyebilirim.Bu çocuk hayvan kadar kası nasıl yapmıştı yani yaa.Sonra ben de Nash in odasına gidip üstümü değiştirdim.Aşagıya indiğimde onu gördüm bana gülümsüyordu ve onun gülümsemesi için kendi canımı bile verebilirdim.Galiba aşık oldum.Cameron bana bakarak"Dans edelim mi?"dedi.Ben de "Evet olur."dedim.Sonrasında hareketli müzik birden slow bir müziğe döndü.Dans ettikten sonra masada oturduk ve içkilerimi içtik.Sonra bizim tayfamız geldi.Parti bitmişte biz de çok yorulmuştuk ve Nash bize dönerek "Doğruluk mu Cesaretlilik mi oynayalım."dedi.Biz de "TAMAM"dedik.Nash şişeyi aldı ve oyun başladı.İlk olarak şişe Ashley ve Cameron a geldi.Ashley "doğruluk mu cesaretlilik mi?"dedi.Cameron da"Cesaretlilik tabiki"dedi yerim ya senin o ağzını jdhnsljfkl.Ashley biraz düşündükten sonra"Mirayı dudağından öp"dedi.Ne ne ne ya bu bana yapılır mı ya daha kimseyle öpüşmemiştim.Bunun üzerine Cameron bana doğru eğildi ve dudaklarını dudaklarıma değdirdi.