Cok sinirlenmistim kizgin kizgin denizden cikip ona doğru yürüyordum onun ağzına edecektim.Ok kim miydi? .O benim eski erkek arkadasimdi biz onunla ciktigimizda her sey cok yolundaydı taa ki onu baska bir kizla yattigini gördüğüm güne kadar.Icim parçalanmışti.Jackson ile biz hiçbir zaman birbirimizi sevmedik,o beni sevmis olabilir ama ben onu hic sevmedim ve oylesine ciktim cikmaz olaydim insan ne kadar sevmesede aldatildigini kendi gozleriyle gorunce cok kotu oluyor.Ona dogru "Senin burada ne isin var,defol git hayatimdan"dedim.O sirada Cam geldi beni elimden tuttu biraz olsun rahatlamistim.Jackson bize bakarak "Ahah sana soracak değilim sürtük."dedi.Osirada Cam e baktim elini yumruk yapmis, burnundan solyordu eger Jackson bir kelime daha ederse yumruklar konusacakti.Jackson a bakarak "Buradan gitmeni istiyorum lutfen gider misin bu sadece bir rica sabrimi zorlamazsan iyi edersin."dedim.Cam hala cok sinirliydi sakinleşmesi icin onu elini daha sıkı tuttum ama nafile hiçbir ise yaramadi.Jackson alay edercine "Sen bir eziksin Mira saf gerizekali bir kizin tekisin,ben senin gibi saf bir kizla birlikte olamayacağim icin seni aldattim bakiyorum da hemen bulmussun yeni oyuncagini"demesiyle yuzune bir yumruk yemesi bir oldu.Cameron cok sert vurmustu,burnu kaniyordu ve dudagi patlamisti.Jackson tam karsilik verecekken Cam bir tane daha vurdu bu sefer Jackson salagi kacarak uzaklasti.
Bense olanlarin şokundaydim ve o gunu Jackson un beni aldattigi gune geri donmustum ve dudundukce nefesim kesiliyordu.Dengemi bir an saglayamadim tam yere dusecekken Cam beni belimden tuttu ve "her sey gecti bebeğim sakin ol."dedi.Beni yavasca yere otutturdu ardindan kendisi de oturdu.Cam "Daha iyi misin?"dedi.Ben de hemen ona sarilarak hickirarak agladim.En sonunda Cam e bakarak "Jackson beni aldatti beni ezik konumuna koydu.Cam o zamanlar cok caresizdim ne yapacagimi bilmiyordum."dedim ve her zamanki gibi yine ağladım.Cam "Sana daha oncede söylediğim gibi her sey gecti prenses artik sen benim gozetimim altindasin."dedi ve dudaklarını dudaklarima degdirdi karsilik verdim.
Sahilden ciktik.Cam in evine gittik evi muhteşemdi.Ama ondan once benim duş almam lazimdi.Cam e bakarak "Şebek yaa benim duş almam lazim saclarim denizin tuzlu susyundan mahvoldu."dedim.O da bana banyoyu isaret etti.
Dustan ciktim . Tanrıya bin defa şükürler olsun ki yedek giysimi getirmistim.Kisa beyaz şort ustune siyah bluz giyindim.Camin yanina geldigimde bana hayranlikla bakarak "Bebeğim cok seksi olmussun "dedi.Guldum ve dudaklarina öpücük kondurdum.Cam de bana bakarak "Seni bu aksam bir yere götürecegim prensesim."dedi.
GENÇLER COK OZUR DİLERİM KI TABLETTEN YAZDIM YINE.VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
SIZI SEVİYORUM ♥♥♥
MULTIMEDIA=MİRA AND CAMERON