Dark in me

144 3 3
                                    

Tama u meni

Uvod

Noć je,niko je ne voli jer da? - Tada se sve skupi dok se danju raduješ i cvetaš,noć provodiš u suzama...Sklopiš oči,staviš glavu na jastuk i odmah se pojavi samo jedna slika...Slika o ljubavi,taj datum...Setiš se svega,besniš zato što ti nedostaje,a ne možeš ništa da učiniš povodom toga...Susretnu vam se pogledi,gleda te kako samo on to ume,a onda se vratiš u onu stranu realnosti i shvatiš da ništa nije isto kao pre...No nećemo o tome!

Ja sam Aimy imam 16 godina,moja bff je Kim,ona je moja životna potpora,njoj  mogu sve da joj kažem...Sada živim sa tetkom i tečom i mojom sestrom Alex...Roditelje sam izgubila kad sam bila mala,no nije to jedina stvar koju sam izgubila...Ja uopće nisam znala za smeh...kad god bi nastao na mom licu ubrzo bi se izgubio u tami...Kao što sam već rekla nisam jedino izgubila roditelje nego i moju ljubav...Od tad je tama prisutna u meni.Rastali smo se pre skoro 8 meseci,poslao mi je poruku da raskidamo i otišao iz Londona i od tad sam mu izgubila svaki trag.No sebi sam objećala da se više nikad neću zaljubiti...Od kad smo se rastali popustila sam u školi i ništa više nije bilo isto...I dan danas jedino on postoji u mom životu.Pre ću zaboraviti sebe,a ne njega.Nemoguće ga je bilo zaboraviti ga,dao mi je toliko predivnih tretutaka za pamtiti...Živjela sam za dan kada ću ga ponovo sresti.Jednostavno mi njegovo prisustvo nedostaje i njegove prelepe plave oči koje mi obuznu dah svaki put kad ga ugledam.A noc je najgora, donosi sve one uspomene na koje preko dana ni ne pomislim. I donosi suze. Ponekad  mi je cak i u snovima...

Ovo je bio uvod i znam da je prekratko,tek kasnije će postati zabavno ako vam se bar malo svidelo kliknite na vote i komentarišite. :)

Da vam otkrijem nešto...Aimy će kasnije htela to ili ne zaboraviti na Erika ( njenog bivšeg dečka ) i sresti nekog ko će biti tu za nju...Ali ona idalje neće prihvatiti činjenicu da je ljubav lepa...Nastavak uskoro!

Dark in meWhere stories live. Discover now