Dark in me

52 6 0
                                    

Novi godina novi život!

Napunila sam 17 godina i sada se osećaj malo starije i zrelije...Da, Erika sam prebolela shvatila sam da on nije vredan mojih suza.

(...)

A Kim jer moramo? - srdačno sam je upitala.

Da hajde sad spremi se diskoteka nas ceka!

Otišla sam do ormana i uzela kratku crnu haljinu, cula sam Kimino usdisanje, ona je već bila spremna pa se sad samo "šetka unaokolo od dosade ". Posle toga sam Kim prepustila slučaj sa sminkanjem.I dalje ne shvatam kako sam pristala na ovo, više sam bila tip devojke koja bi sedela kući i čitala knjige, gledala serije...dobro preterujem volela sam izlaziti ali ponekad.Napokon rekla sam i pogled upitala ga ogledalu.

Woahh... - zastrenjala sam.

Dobro Kim šta sam ti rekla, msm ovo jeste lepo ali nisam ti tražila 'mackasti look' nego nešto obično i da se ne primećuje.

Aman sestro čuti ti ćeš da mi kažeš, joj zadavila bi te.Jednom u 2 meseca ideš u diskoteku a nekad i 1'godišnje i meni si našla da prigovaraš... - rekla je dok sam je ja ubijala pogledom. Pa dobro bila je u pravu na "neki nacin"

Ajde idemo navukla sam na noge crne štikle i uzela crnu kožnu jaknu...

Cim smo stigli odmah se Kim prihvatila 'igranja' kao i obično.Sela sam sa šank i naručila sok.Nakon 7-8 čaše sokova sam otišla po Kim.Bože gde li je ta devojka? Krenula sam po nju i tras casa se našla ka podu.Par trenutaka sam gledala u razbijena času a potom sam usmerila pogled na dečka koji je isto toliko koliko kriv za ovo kao i ja.Pogled mi se  zaustavio na njegovim smaragdno zelenim očima, imao je smedju razrušene kosu u vidu kovrdza.Uh bio je baš zgodan, opet sam ga pogled uputila njegovim ocima i tada sam shvatila shvatila da je primetio da ga "odmeravam ".Brzo sam sklonima pogled i usmerila ga  konobaru i videla kako prokuplja komadiće razbijene čaše.Onaj kovrdzavi je iz dzepa izvadio novčanik i platio mu za štetu.Krenula sam da se pobunim, ali me je njegov glas zaustavio.

Huh sigurno se pitate jer sam živa?! - Al znate škola obaveze i tak...Al sad cu češće pisati.
Ako vam se makar malo svidja kliknite na vote i komentarišite, idem sad ljubim vas:*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 12, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dark in meWhere stories live. Discover now