Pijama Partisinin Olmazsa Olmazları🖤

727 24 4
                                    

Pijama Şart

Tabii ki her şeyin başı rahat bir pijama! Terlikle, çorapla, göz bandıyla kombin yapabileceğiniz, sizin tarzınızı yansıtan pijamayı seçmekle başlayın işe.

Yiyelim Güzelleşelim

Tatlısız, abur cubursuz, popcornsuz bir pijama partisi olmaz. Buradaki püf nokta, öyle depresyon moddaymış gibi kaşık kaşık nutella yeme sınırını aşmamak; dozunda tatlılar, poğaçalar, kekler, çörekler, cupcakeler ideal bir gece için doğru seçimler olacaktır.

Film İzlemeden Olmaz

Biraz gülmeli, biraz ağlamalı, bol romantikli bir gece bu! O gece ‘’Ne izlesek ki?’’ derdine düşmemek için erkenden filmlerinizi hazırlayın ve o gece elinize popcornunuzu alıp yatağa kurulma vakti; film başlıyoooor! :)

Kurtlarımızı Dökelim

Müziksiz danssız olmaz diyenlerdenseniz, arka fondaki hafif ritmik müziğin sesini biraz açma zamanı! Eğlence aslında işte şimdi başlıyor: yoğun iş stresine, günlerin yorgunluğuna, ilişkinizin sorunlarına inat dökün kurtlarınızı!

Yastık Savaşının Galibi Benim

Dedikodudan sonra ne de iyi gider biraz yastık savaşı! Tabii üstteki gibi bir eğlence istiyorsanız, bol tüylü yastıklar bunun için ideal olanları! Bu savaşın galibi olmak için yastığını kap!

Dedikodunun Kime Ne Zararı Var Ki?

Dedikodu Yapmak: ‘’Ayy gördün mü; falanca o gece ne giymiş?’’, ‘’Bu çocuk bunda ne buluyor cidden anlamıyorum!’’ dediğinizi duyar gibiyim :) Hadi kurtlardan sonra içimizi de dökme zamanı. Unutmayın, biz kızlar en çok konuşarak rahatlarız! ;)

Eğlence Başlasın

Gecenin akışına göre kenarda hazırda tuttuğumuz kartlarımızı, kutu oyunlarımızı çıkarıp, eğlencenin dozunu arttırabiliriz;  ‘’Sende aşkta kazanırsın canıım’’ gibi azıcık klişe espriler. Ama kız kıza olunca bunlar bile komik gelmez mi? :)

Uyumak Yok!

Uyku bu gecenin en büyük yasağı! Uyuyan elenir, yıllarca dillere düşer alimallah! Enerjinin son damlasına kadar ayakta kalmak ve anlatmak kilit noktasıdır pijama partilerinin; bunu nasıl yapacağın da sana ve arkadaşlarına kalmış :)

Makyaj Yapmaca, Bakıma Girmece

Biraz Amerikan filmleri gibi olacak ama aslında çok eğlenceli bir aktivite :) Biraz çocukluğumuza dönüş gibi :) Biraz hepimizin zorlandığı şu aylaynırı nasıl süreceğim sorusunun cevabı; bakalım bu renk bana yakışır mının denemesi.

Pijama Partisi İçin Hazırlanan Pijama Partisi Kutusu

Sizler için sımsıcak evlerinizde, battaniyenizin altında, pijamalarınızın rahatlığında hem tek başınıza hem de arkadaşlarınızla birlikte hissedeceğiniz keyiften daha değerli ne olabilir ki dedik ve sizler için sımsıcak bir Pp.

SeLfCaReHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin