Dumbledore:Hayır Harry, asla peri kızlarına bulaşmamalıyız!
Harry P. :Başka çare yok efendim, bu sorunu bir tek peri kızları ile anlaşıp çözebiliriz!
Hermione G.:Aslında onlar ile iş birliği yapmak zorunda değiliz...
Ronald W. :Hermione, sen kafayı mı yedin? Başka nasıl bu sorunu çözebiliriz ki?
Hermione G. :Tabii ki de yapabiliriz. Eğer büyü dışıların dünyasında peri kızı soyundan 5 kişi bulabilirsek bu işi başarabiliriz.
Draco M. :O işi ben hallederim. Tek sıkıntı onları ikna etmek.
Harry P. :Bu işi sen mi hall-!
Dumbledore :Harry! Yeter, eğer Hermione öyle diyorsa doğrudur. Onlar kendilerini bile tanımıyordur ki Bay Malfoy bunu halledebilir! Değil mi Bay Malfoy!
Draco M. :Elbette efendim. İyi şanslar arkadaşlar, bence ben hemen aramaya başlamalıyım.(gider)
Hermione G. : Herkes işinin başına. Hogwards 'ı bu olaya hazırlamalıyız.Büyü dışıların dünyası:
Flondy N. (Nramtisin) :Kapı çalıyor!
Brenda O.(Ondrea) : Rozy, kapıya bakabilir misin?
Rozy K. (Kromnand) :Bulaşık yıkıyorum!
Brenda O. :Biriniz kapıya baksın!
Tinny J. (Junride) :Ben bakarım!Kapıda ki Draco' dur. Bu evde peri kızlarının olduğunu hissediyordu. İçinde ki bir şey ona bunu söylemekteydi sanki. Kapıyı açan kız karşısında Draco Malfoy 'u gördüğünde şaşırdı. Seherbazların olduğunu biliyordu. Ablaları da biliyordu tabii. Ama şaşırmıştı çünkü buraya gelmeleri yasa dışı idi. İstese şikayet edip tutuklatabilirdi ama bunu yapmadı, nereye gideceğini bilemediği için yapmadı.
Tinny J. :Bu-buyrun.
Draco M. :Varlığımızı biliyorsun, biliyorsunuz.
Tinny J. :Neyden bahsediyorsunuz beyefendi-?
Draco M. :Beni hemen içeri almalısın. Anlatıcaklarım hepinizin hayatını değiştirebilir.
Tinny neler olacağını bilmediği için Draco'yu içeri aldı. Ablalarının buna kızacağını bildiği halde onu içeri aldı.
O sırada...
Moon P. (Potter<sürpriz>) :Tinny, gelen kimmi-!Moon içerde Draco'yu gördüğünde o kadar şaşırmıştı ki sanki taşlaşmış gibi olduğu yerde kala kaldı. O da bunun yasa dışı olduğunu biliyordu,elini telefona uzattı, polisi arayacaktı ama Draco asası ile telefonu ondan önce kapmıştı bile.
Draco M. :Aklınızdan bile geçirmeyin prenses!
Moon P. :Sen seherbazsın!Moon'un bağırması ile ev halkı salona toplanmıştı. Gördükleri şey ile donup kalmışlardı.
Flondy O. (Ondrea) :Siz kim olduğunuzu sanıyorsunuz? Evimize izinsiz gi-!
Tinny J. : Onu eve ben aldım! Bize anlatacakları olduğunu söyledi...
Draco M. :Beni dinlerseniz hayatınızın değişiceğine yemin ederim!Hepsi olacakları bilmedikleri için Draco'yu dinledi ve teklifi kabul etti. Ama peri kızı olduklarına hala inanmamakta ısrarcılardı.
Draco Moon'a dönüp...Draco M. :Lütfen bileğinizdeki işareti açarmsınız prenses?
(Moon açar)
Draco M. : İşte bu peri kızı olduğunuzun kanıtıdır.
Moon P. :Ama o benim doğum lekem de-
Draco M. :Üzgünüm prenses ama siz birer peri kızısınız...
...
Brenda O. :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASA DIŞI
FantasySeherbaz 5 kız Howards a çağırılıp neler yaşadıklarını anlatan bir hikaye