Dersten çıkıp derse girmekten başka bir şey yapmaz olduk yahu. Gezi varmış diye duydum. Umarım doğrudur. Değilse artık beynim error vericek. Burada hep balo oluyor bir de. Şimdi de başımıza noel balosu çıktı. Bu arada 3 büyücü şampiyonası bir daha olacakmış ve tahmin edin bizim tayfadan kim katılamıyor. Yine ben! Yine Tinny! Ve bu sefer Moon bile katılabiliyor. Çıldırıcam ya! Ama kesin o katılmaz! Uykucu, üşengeç! Neyse şu noel balosu dediğimiz şeye çok ta yokmuş. 3 gün sonra olacakmış.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Flondy: Hoş geldin. Sınavın nasıl geçti?Tinny: Her zamanki gibi işte.
Flondy: Tinny eğer notlarını yükseltmezsen sınıfta kalıcaksın.
Tinny: Boşver. Okumaktan daha iyi yapılacak şeyler var sonuçta.
Moon:Yine mi düşük?
Tinny:Evet seni minik böcek yine düşük aldım.
Moon:Yıl sonunda görüşürüz o zaman.
Rozy:Belki de görüşemezsiniz kim bilir?
Tinny:Kapayın o çenenizi!
Moon:Neyse ben odama çıkıyorum...
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Umarım sınıfta kalmaz. Bu gidişle mezun bile olamayacak. Benim hala anlamadığım bir şey var. Biz onların ne gibi bir işine yarayabiliriz ki? Yani bizim mugle olup buraya gelmemiz bile yasa dışı iken nasıl olursa onlar için önemli olabiliriz? Neyse... Ha bide şu noel balosu var. Kesinlikle asla gitmeyeceğim. Üç Büyücü şampiyonasına da katılamayacağım ASLA!YARIN~
Gene okul gene okul. Kalkıyım da kahvaltıyı hazırlayım. Zaten Flondy anca iş yapsın. Off bir eğlenceli şey olsa ona katılıcam. Üç büyücü şampiyonasına asla katılmam o kadar cesaretli değilim. Ne yapalım artık noel balosu kaldı bir tek. Kahvaltı da krep yapmayı düşünüyorum. Hemen yapar üstümü giyinirim.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Evet işte bitti. Gidip üstümüzü giyelimmm!Bugün Büyücüler tarihi sınavı var. Gerçekten çok çalıştım umarım güzel geçer.
_Rozy_
Hağğğm!Günaydııın. Evt şimdi giyinme time. Ama ilk yüzümüzü yıkayalım.
...
Evet şimdi giyinek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASA DIŞI
FantasySeherbaz 5 kız Howards a çağırılıp neler yaşadıklarını anlatan bir hikaye