Hayatımı mahvediyordum, umarım buna deyer..
Jennie♡
Kazanan biraz belliydi ama benim içimde yine de bir heyecan vardı. Buranın enerjisi yüzünden panik atak geçiriyordum galiba. Kafamı kaldırıp üyelere baktım, gülümsüyorlardı. Bu beni rahatlatmıştı.
Ve kazanan, Bangtan Sonyeondan - dedi Inkigayo sunucusu. Daha bu şarkıyla ilk adaylığımızdı ve Bangtan gibi bir grupla 1ciliye aday olduğumuz için pek şansımız yoktu. Bangtan üyeleri konuşmalarını bitirdikten sonra bize de selam verdiler. Oradaki tüm idollerle selamlaştıtan sonra Yeri ile göz göze geldim. Yeri dudakları ile 'Jennie, merhaba' diyordu ve ben bunu hemen anlamıştım. Ben de onun diğer tarafa baktığını fark etmeyip ona öpücük yolladım. Birden karşımda Bangtan üyesi Taehyung'u görüp geriye sıçradım. Ona da saygıyla selam verip kızların yanına koştum. Anlamadığım şey, oradaki fanlar neden 'Ooo' , 'Wow' gibi sesler çıkarmaya başladılar?!
--------------
Haber çıktıktan yarım saat geçmemişti ama telefonumun, daha doğrusu telefonlarımızın bildirimleri susmuyordu. Hepimiz salonda oturmuştuk ama konuşmuyorduk. Jisoo dayanamayıp bana döndü ve herkesin merak ettiği o soruyu sordu.
Jisoo: Jennie ne oluyor? Bu görüntüler de neyin nesi?
Jennie: Ben nerden bileyim herkesin onu yanlış anlayacağını
Rosé: E doğrusunu anlat da en azından biz bilelim.
Jennie: Bakın orada öpücüğü Yeri'ye atıyordum. V'nin karşımda belireceğini düşünmemiştim.
Jisoo: Bak kuzum biz sana inanıyoruz ama detaylı şekilde bize anlat ki soru sorulduğunda gerçekleri söyleyebilelim
Jennie: Yerinin arkasını döneceğini tahmin etmemiştim. Öpücüğümü göreceğini düşündüm ama V karşımda belirince herkes ona attığımı düşündü. Olay bu.
Biraz sessizlik çökmüştü. Ve doğruyu söylemek gerekirse, bu rahatsızediciydi.
Sonunda Rosé bu sessizliyi bozup konuşmaya başladı.
Rosé: Tamam da bu olayı nasıl çözeceğiz?
Salonda yine sessizlik oluştu. 4müz de ne boklar yiyeceğimizi düşünüyorduk. Ve hepsi kahretsin ki benim yüzümdendi. Salaksın Jennie, salaksın.
Bir tek Lisa telefonda bir şeylerle uğraşıyordu. Ne olduğunu çözmeye çalışırken o işini bitirdi, bize dönüp konuşmaya başladı.
Lisa: ben hallettim
Jisoo: Ne?!
Rosé: nasıl yani?
Lisa: instagram sayfama bakın
3müz de hemen Lisanın hesabına girdik. Ve gördüğümüz şey hepimizin ağzını açık bırakmaya yetmişti. Ama.. Lisa bunu yapmamalıydı. Kendini etmemeliydi bunu
Rosé: Delirdin mi sen?!!!
Jisoo: sil onu hemen!
Hayır bu gerçek olamazdı. Lisa beni kurtarmak için Taenin fanartını instagram hesabında paylaşıp altına 'Çok güzel 😍' yazmış olamazdı..
Rosé: sıçtın Lisa. Hatta hep beraber sıçtık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanart | Taelice
RomanceTae: Hayatımı mahvettin Lisa: üzgünüm ama arkadaşım senden ve benden önemli