0.4

443 33 22
                                    

BÖLÜM ŞARKISI
Birileri - Zamanın Dışında, Boşluğun İçinde

Sütümü içtikten sonra Esma'yla dışarı çıkmaya karar verdik. Aslında karar vermedik Esma'nın hiç bıktırmadan (!) yaptığı yalvarmalardan sonra onu susturmak için şart olmuştu.

Ah Esma ah!

Hâlâ yatağının üstünde debelenirken Esma'nın sesini işittim.

"Kanka şimdi sen bu Kerem' le hep böyle konuşacak mısın? Aman bizi unutma da!.."

"Bakacağız .d"

"Bokocoğoz höö çok komik (!)."

"Aa Esma aşkım seni niye unutayım? Unutur muyum kız ben sizi hiç, ayıp yapıyorsun he."

"Kankam bee!" diyerek üstüme atladı.

"Lan dur, nefes alamıyorum gevşek! Kalkmazsan çıkmam seninle dışarı haberin olsun." dememle birlikte üstümden büyük bir yük kalktı. Demek bunun için söylüyorlarmış bu sözü canımcım atalarımız.

Kapının önüne gelip ayakkabılarımızı giydikten sonra kapıyı kilitleyip aşağıya inmeye başladık. Esma yine boş boş konuşup beni sinirlendiriyordu. Bu kız her seferinde nasıl başarıyordu bunu böyle. Bazen ona hayran olmamak elimde değildi.

"Ee kanka nereye gidiyoruz?" diye sordum ama cevap gelmedi. Arkamı dönüp baktığımda Esma'nın biriyle konuştuğunu gördüm. Karşısındaki eski sevgilisi değil miydi?

Ne yani Esma eski sevgilisiyle mi konuşuyordu? Kavgalı sonlanan ayrılıklarından sonra ne ara barışmışlardı bunlar?

Aklımda deli sorularla Esma'ya hadi ama, sıkıldım bakışı atmıştım. En azından ben öyle baktığımı düşünüyordum.

Hızlı bir şekilde onun yanından ayrılıp benim yanımda bittiğinde "Hayırdır?" diyerek olanları anlatmasını bekledim.

"Kanka çok uzun hikaye, analizini sonra yaparız." dedikten sonra fazla ısrar etmek istemedim, salına salına yürümeye devam ettik.

4 saat sonra

Ölmüştüm.

Eve geleli yaklaşık 20 dakika olmuştu ve ben hâlâ kendime gelememiştim. Çok yorulmuştum bu yüzden erken uyumaya karar vermiştim ki aklıma Kerem geldi.

Günümün yorgunluğunu atabilirdim belki. Yine çok zekiyim!

kullanilmiyor134567: Merhaba çiçeğim çok yakışıklısınız, acaba benim olur musunuz?

kndmr.kerem: Ay hoşt ulan!

kullanilmiyor1234567: Çok yoruldum, seni çekemeyeceğim aşkm.

kullanilmiyor134567: Bb.

kndmr.kerem: Hem kendin yazıyorsun hem bana laf ediyorsun.

kndmr.kerem: Manyak mısın kızım sen?

kndmr.kerem: Neyse uğraşamayacağım.

kndmr.kerem: Bb.

~görüldü~

_______

Nasıl olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok ama durmak yok, yola devam!

Sizleri seviyorum 💕💕

#Bacanak | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin