To je moje ✔

605 43 5
                                    

,,Hej, Peete," zakřičel na mě z předsíně Loki, ,,může mě tvoje teta odvízt?" ,, Po tom, co jsi ji opil do zblbnutí, tak si myslím, že šance je mizivá," odpověděl jsem mu s úsměvem. ,,Já nechci jít sám," postěžoval si bůh.
,,Copak, bojíš se?",, Ne, jen se mi nechce, je to docela daleko a je pozdě." ,,Jo, to jo, Thor už na tebe určitě čeká..... Co kdybych tě tam donesl, minule to bylo v pohodě." ,, Ne, to radši půjdu pěšky." Pak se ale otočil a podrážděně řekl: ,,Dobře, tak naposled." Hodil přes sebe zelený kabát a já si vzal svůj oblek. ,,Připravenej?"zeptal jsem se a chytil ho kolem pasu. Jako odpověď jen zamručel a křečovitě se mě chytil za ruku. Vyskočil jsem z okna. Sítí jsem se zachytil rohu jednoho domu a přehoupnul se k druhému. Do Avengers Toweru jsme dorazili během pár minut, pěšky by nám to trvalo mnohem dýl. ,,Pojď se na něco dívat," navrhl Loki. To už se k nám ale řítil Thor a popadl ho za ruku. ,,Kolikrát jsem ti říkal, že se nemáš vracet takhle pozdě," pak si mě všiml a úplně jiným hlasem řekl, ,,jé, ahoj pavoučí dítě." Můžete už mi tak prosím přestat říkat, dík. Na jeho pozdrav jsem ale neodpověděl. Do dveří vtrhnul i Tony a to už bylo horší. ,, Pane Starku, můžeme se s Lokim dívat na film?" zeptal jsem se nevinně. ,,Jasně, dvě patra nahoru je volnej sál." Cože, tak to jsem nečekal, s Tonym byla občas větší zábava, než se zdá. Poděkoval jsem, vytrhl Lokiho z Thorova sevření a vláčel ho k výtahu. Neodporoval. Když jsme vyjeli nahoru, rozprostřela se před námi místnost s promítacím plátnem a ohromnou černou sedačkou s polštáři a dekami. Ve vedlejší menší místnosti byla malá kuchyně, kde se dal připravit popcorn. Udělal jsem nám každému po míse. Když jsem se vracel do ,,obýváku", Loki už ležel na gauči a vybíral film. Mísu jsem položil vedle něj. Všimnul jsem si, že na sobě má pořád svůj zelený kabát. ,,Sundej to, za chvíli se upečeš," pokusil jsem se to z něj sundat. ,,Ani nápad a něco si ujasníme, na moje věci se nesahá." ,,Co si vybral," zeptal jsem se po chvilce. ,,Zatím nic," zahuhlal otráveně. ,,Zahrajem si Monopoly?" vykřikl najednou. ,,Můžem, ale víš jak to dopadlo minule?" ,,No, pohádali jsme se a pak jsem tě málem zabil," řekl jako by nic. ,,Tak já pro ně jdu," zvednul jsem se a odešel je hledat k Lokimu do pokoje. V poličce, ve skříni ani nikde jinde jsem je nenašel. ,,Hledání ti moc nejde," ozval se hlas za mnou. Prudce jsem sebou škubl a otočil se. Stál tam Loki, opíral se o futra kaštanových dveří a v ruce si pohrával s nožem, což není nic neobvyklého. Najednou ho po mně hodil, mimochodem, taky nic neobvyklého. Chytil jsem ho dřív, než se dostal k mému obličeji. ,,Jak tomu říká May, šimry šimry?" ,,Nechceš mi pomoc hledat?" řekl jsem docela naštvaně. ,,Nech mě se zamyslet...
Ne." Loki udělal nepatrné gesto prsty a krabice se hrou se objevila na stole. Protočil jsem oči v sloup, popadl krabici a rozešel se ke dveřím. To se Lokimu nelíbilo a postavil se mi do cesty. ,,S dovolením," zkusil jsem to po dobrém. Neodpověděl, jen se ušklíbl. Bral jsem to jako ne. Snažil jsem se ho obejít, ale on se nedal. Nakonec jsem mu svázal nohy pavučinou a shodil ho na zem. ,, Ale no tak, podvádíš," postěžoval si bůh. ,,Co se válíš na zemi, jdem hrát." ,,Tohle ti jednou oplatím." Chytil jsem ho za nohy a táhnul k výtahu. Myslím, že to byl vtipný pohled, já jak v jedné ruce držím Monopoly a v druhé ruce táhnu svázaného Lokiho, který se tomu všemu smál. Ve výtahu jsme potkali Steva. Nic neříkal, do té doby, než na něj Loki ukázal prostředníček. ,,Loki," řekl podrážděně a vystoupil z výtahu. Ten se nad těmi slovy rozchechtal ještě víc. Vyjeli jsme do našeho oblíbeného patra a svázaného boha jsem hodil na sedačku. Rozložili jsme hru. ,, Mám zelený," řekl jsem pohotově. Kdyby se dalo pohledem vraždit, byl bych na místě mrtvej. ,,Budu dělat, že jsem to neslyšel," popadl figurky zelené barvy. Ukázal jsem mu prostředníček, protože to si nezasloužilo jinou reakci. Hráli jsme asi hodinu. Hned ze začátku vyhrával Loki, ale myslím, že podváděl, jako vždy. Nastal rozhodující tah hry. ,, Hej Peete, víš, že když koupím poslední pláž, tak vyhraju." ,,Tak vyhraješ, ale podváděls." ,,To nemůžeš vědět," zašklebil se. Hodil kostkou. ,, Říkal jsem, že podvádíš, celou dobu," začal jsem ironicky tleskat. Ve dveřích se objevil Thor, oba jsme se na něj otočili. ,,Jsou tři hodiny ráno, můžete se ztišit?" ,,Ne," odpověděli jsme sborově. Hromotluk něco nesmyslného zabručel a zmizel ve výtahu. Bleskově jsem sklidil Monopoly. May už na mě musí čekat. Otočil jsem se na Lokiho, abych mu to řekl, ale v obličeji mi přistál polštář. ,,Kde je tvý šimry, šimry?" zeptal se pobaveně. ,,Takhle to nefunguje. Musím domů, May o mě bude mít strach." ,,Nebude, myslím, že už si zvykla a zítra je neděle, takže nemusíš do školy." V obličeji mi přistál další polštář. ,,Jak chceš," usmál jsem se. Rychle jsem obmotal Lokiho pavučinou a vzal mu kabát. Loki na mě jen vyděšeně zíral, pak se vzpamatoval. Kabát jsem si oblékl. Byl mi trochu větší, ale příjemně voněl po kůži. ,,Vrať to," řekl nevrle, bylo vidět, jak se snaží držet vztek na uzdě, ,,Peete, vrať mi ten kabát, hned!" Vypláznul jsem na něj jazyk. Pak byla otázka jen pár sekund, co se Loki osvobodil, strhnul za mě kabát a podkopl mi nohy. ,,Heej, vrať mi to," ,,Ne, moje," zakroutil hlavou. Hlasitě jsem zívl, sednul si na postel a zapnul telefon. Nikdo mi nepsal, ani Ned. Projížděl jsem Instagram a pomalu se mi klížily oči. Najednou jsem ucítil dotek na rameni. Byla to Lokiho hlava a jeho vlasy mi trochu lezly do obličeje. Snažil jsem se ho odstrčit, ale marně, spal. Vypnul jsem telefon a přikryl nás dekou. Během několika sekund jsem usnul taky.

,,Co se tady sakra stalo?" vzbudil mě hlas, patřící Starkovi. Zamžoural jsem očima a rozhlédl se kolem. Po zemi byly polštáře, na stolku Monopoly a vedle mě spící Loki.

Chachá, jestli jste si mysleli, že to bude úchylárana, tak jste vedle. Papá mufloni, Payton 😘💚

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 02, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

To je mojeKde žijí příběhy. Začni objevovat