𝙱𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝙿𝚑𝚘𝚝𝚘

326 7 0
                                    

𝙸𝚝'𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚖𝚒𝚍𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙹𝚞𝚗𝚜𝚞.
𝙰𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖, 𝚢𝚊𝚠𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢, 𝚋𝚞𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.
𝙷𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊 𝚝𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚊𝚗,
"𝙾𝚑, 𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢."
𝚁𝚞𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗.
"𝚆𝚊𝚒𝚝."
𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍.
"𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝙿𝚊𝚛𝚔 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗? 𝙸 𝚊𝚖 𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒'𝚜 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛."
"𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚜𝚘𝚗."
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚏𝚕𝚒𝚗𝚌𝚑𝚎𝚍.
"𝚃𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚠𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚊 𝚋𝚘𝚢."
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚗𝚎𝚡𝚝.
"𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎."
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚏𝚊𝚌𝚎𝚜 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚢𝚎.
"𝙸 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚜𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒-𝙷𝚢𝚞𝚞𝚐𝚊 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏."
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚍 𝚖𝚊𝚗.
𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚎𝚜𝚔.
"𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚎?"
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛.
𝙰𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔
𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐..
𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎.
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚐𝚘𝚝 𝚖𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘
𝙿𝚞𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚎.
𝙷𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚓𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎.
"𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞."
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚊𝚛𝚕𝚎𝚢 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝.
"𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞?!"
𝙰𝚜 𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜.
"𝚆𝚑𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚔?"
𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍.
"𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝'𝚜 𝚞𝚜𝚎𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝."
𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚠. 𝙷𝚎 𝚜𝚗𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍.
𝙷𝚎 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚙.
𝙰𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒.
𝚆𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚠𝚒𝚌𝚎.
"𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚒𝚝'𝚜 𝚞𝚜𝚎𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝."
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍, 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒 𝚑𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖.
𝙷𝚎 𝚖𝚎𝚝 𝙹𝚞𝚗𝚜𝚞 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚛𝚎𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝙹𝚞𝚗𝚜𝚞'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚛 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚐𝚎𝚝 𝚠𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐.

"𝙸𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍"

Broken Betrayal - P.jm x BtsWhere stories live. Discover now