𝚆𝚑𝚢 𝚒𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚘 𝚕𝚊𝚝𝚎, 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔.
𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝟹 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚒𝚝'𝚜 𝟾:𝟺𝟽 𝙿.𝚖. 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠.
𝙰𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝟸 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚊𝚐𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 "𝚕𝚘𝚟𝚎𝚛" 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚕𝚊𝚝𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎.
𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝙸'𝚕𝚕 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝟿, 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗.𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝟿:𝟶𝟸 𝚗𝚘𝚠, 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚊𝚕𝚎𝚍 𝚃𝚊𝚎𝚜 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢
𝙻𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎𝚖𝚊𝚒𝚕.
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎
𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐.
𝙷𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚗 𝚊𝚋𝚊𝚗𝚍𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚕𝚕𝚎𝚢 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚑𝚘𝚖𝚎, 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.
𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚐𝚛𝚘𝚠 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚐𝚐𝚎𝚛.𝙹𝚎𝚘𝚗 𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐.
"𝚃-𝚃𝚊𝚎..𝙷𝚢𝚞𝚗𝚐.?
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚌𝚛𝚊𝚌𝚔 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚝.
𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝
𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚘𝚞𝚝.
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚒𝚗𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚝𝚒𝚗𝚐𝚎 𝚘𝚏 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗.
𝙱𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚏𝚎𝚎𝚕.
𝙷𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚞𝚖𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗.
"𝚆-𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍-𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚎? 𝙳𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞
𝚜-𝚜𝚊𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝-𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚘𝚗 𝚊 𝚍-𝚍𝚊𝚝𝚎? 𝚆𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎
𝚈𝚘𝚞 𝚔-𝚔𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐...."
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚛𝚎.
𝚃𝚊𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚞𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔.
"𝙰𝚑.."
𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛.
"𝚈𝚎𝚊𝚑 𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎."
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗𝚎𝚍, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚙𝚛𝚊𝚗𝚔... 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝. 𝙸𝚝'𝚜 𝚝𝚛𝚞𝚎."
"𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚓𝚞𝚜𝚝.. 𝚗𝚘𝚝 𝚏𝚞𝚗 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑. 𝙸𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚜𝚞𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚊𝚑.. 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞.. 𝙱𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?"𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐
"𝚆-𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚓-𝚓𝚞-𝙹𝚞𝚗𝚐𝚔𝚘𝚘𝚔?"
𝙷𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖.
𝙸'𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚖𝙰 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚊𝚎 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑.
"𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚐𝚘... 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝? 𝚈𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚖..𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?
𝚃𝚊𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚎𝚍.
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎.
"𝚈𝚎𝚊𝚑! 𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚎... 𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢!"𝙷𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎 𝚖𝚎
𝙹𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚊𝚜 𝚋𝚒𝚐 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚌𝚊𝚗.
𝙱𝚞𝚝 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢.
𝙰 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝.
𝙰𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞
𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐.𝙱𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠
𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐.
𝙹𝚒𝚗.
YOU ARE READING
Broken Betrayal - P.jm x Bts
Fanfiction𝙷𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚋𝚝𝚜 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛, 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚢 𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚝𝚛𝚊𝚢�...