Biodata Dia

14 0 0
                                    

Wajah nya mengalahkan ahli bts .. Mata nya kebiruan..hidungnyaa mancung..mata nya bulat...dan kulit nya putih mulus lembut seperti bayi.rambut keperangan perangan dan bercampur aduk kehitaman..

Penampilanya membuatkan orang yg melihat wajah akan menjadi fanatic terhadapnya

Keluarga dia ialah golongan orang berada..Ayah nya ada bisnis sendiri dan orang top 10 terkaya di Asia.

Ibunya pula mempunyai beratus ratus butik di china, korea dan thailand.

Hidupnya dikenali kemewahan tetapi tidak melekakan dirinya dengan harta ..Dia lebih suka berusaha berbanding menggunakan wang hasil dari ibu bapa nya..

Dia seorang yang mempunyai suara yang membuatkan sesiapa yg mendengarnya tidak tidur malam memikirkannya..

Nama nya tidak diketahui kerana dia namanya hanya diketahui ibu ayahnya..orang memanggil dia atau kamu..bukan dengan nama..

Cuti semesta. .Dia berjalan mencari keindahan ..dia sebenarnya minat lagu kumpulan blackpink yang terbaharu iaitu KILL THIS LOVE tapi utk didengar jika ada masa terluang..Dia berjalan di sekitar taman buatan yang berdekatan rumahnya utk beriadah sebelum ternampak papan iklan bahawa kumpulan Blackpink akan berada di Seoul untuk bermesra dengan peminat..

Kebetulan hari itu Dia x ada buat apa apa jadi Dia ingin mendapat kan tandatangan Penyanyi tersebut ..tarikh nya ialah lusa..

.....

Dia berjalan jalan..

Beberapa kali dia ditegur wanita atau orang yang berselisih dengan nya ...Ramai orang menyangka dia ini artis kpop sebab penampilan yang menarik minat orang..Walaupun Dia telah menutup muka nya dengan mask tetap terselah matanya yang cantik bak air laut yang kebiruan......

Dia berjoging dan ditegur buat kali ke 7 oleh wanita lain...Dia membalas teguran seperti biasa dan teruskan berjoging...

Kepenatan nya membuatkan Dia ingin makan di kedai yang berdekatan..

Dia berjalan dan terjumpa sebuah kedai yang agak ramai juga orang ..

Dia berfikir .. mmm makan jelahh sebab lapar sangatt..

Dia beratur menunggu giliran..

Dia membawa mangkuk makanan nya dan ke tempat duduk yang di duduki pelajar kolej perubatan..

Dia meminta izin utk duduk disitu dan pelajar itu tidak mengendahkan dia terus duduk..

Dia membuka mask hitam yang melindungi penampilannya

Seorang pelajar tersebut curi curi melihat wajah Dia tapi dia tengah tunduk dan topi nya menutup sebahagian wajah dia..

Sedang khusyuk makan..topi nya terjatuh di bw kerusi..Akhirnya terdedah lah rambutnya yang cantik dan wajah nya yang sangat kacak dan sgt comel..

Dia segera membongkok utk mengambil topi ..

Wanita yang curi curi melihatnya tertakjub dengan kekacakan dia ..

KAWAN kawan tengok ..orang ni..

Sedang rakan nya melihat dia sudah memakai topi dan tunduk..

Semua rakan2 nya melihat dia dan dia segera menghabiskan makanan dan bangun pergi..

Knp hyu..

Knp lelaki tu..

Lelaki tu kacak.lagi kacak dari taehyung

Song manada tengok macam orang pelik jeee.

Aku sempat tangkap gambar lelaki itu

Hyu..menunjukkan gambar Dia dan kawan 2 nya juga terkejut..

Wau muka dia kacaknya..sedang melihat telefon tiba 2 satu tangan menyambar dan menekan delete ..

Gambar itu terpadam..

Kamu apa kamu buatt!

Lelaki yang memadamkan gambar itu ialah Dia..

Hyu kamu lelaki tadikan..

Saya nak berkenalan..

Belum sempat apa apa dia telah memecut meniggalkan pelajar tersebut..

Hari untuk meminta tandatangan dari kumpulan blackpink sudah tiba..

Dia telah bangun awal dan makan sarapan ..

Dia hanya berjalan kaki saje sebab dewan tempat blackpink bermesra dengan peminat dekat sahaja.

Dia pun berjalan dengan memakai baju sejuk dan mask muka seperti selalu..

Tiba di sana..

Dia beratur menunggu giliran..

Sedang beratur giliran..akhirnya tiba ..

Dia duduk di kerusi berhadapan penyanyi rap..black pink ..


Artis itu takjub dengan Dia yang memiliki mata yang cantik

Artis black pink..apa saya boleh bantu anda peminat..

Dia ingin berkata sesuatu tapi
Tapi mask nya membuatkan dia sukar utk bercakap kerana terlalu ketat.jadi dia singkap mask nya ke leher..

Artis itu terkejut dan terpaku dengan kehenseman lelaki itu..

Artis itu menyuruh Dia memakai kembali masknya dan menarik nya masuk ke bilik..

Artis itu seumur hidup amat megimpikan lelaki sgt kacak dan comel akhirnya menjumpainya dan x akan melepaskan peluang tersebut .

Artis itu membawa dia masuk ke bilik persalinan..

Artis itu x nak rakan penyanyi nya melihat rupa paras lelaki ini..

Artis x nak sesiapa menyentuh lelaki idaman nya selamani


Dia terkaku sebentar..

Dia apa yang kamu buat knp tarik tangan saya..

Artis saya nak kamu jadi kekasih saya dan bernikah...saya x kisah kamu x berkemampuan janji kamu x tinggalkan saya..

Dia maaflah kalau orang lain mesti terima ,saya x nafikan kamu cantik,bergaya ,comel tapi saya blm rasa lagi nak kawin..

Artis kalau kamu tak mampu saya bayar semua kos..

Dia bkn x mampu saya berkemampuan ayah saya ahli perniagaan tapi maaflah saya orang yang ada ciri ciri yang orang lain x de..asal kamu terus nak kawin dengan saya sedangkn kita belum kenal lagi..

Artis sebab kau lelaki yang akan digilai ramai orang termasuk artis wanita lain ..kalau rakan saya tahu mungkin mereka akan merebut kamu.


Mr PerfectWhere stories live. Discover now