Tam oradan uzaklaştım ki bileğimi tutan ellerle durdum. Ama dönemedim o kişiye, öylece durdum. Hiç bir şey diyemedim,yapamadım.
jimin=jennie beni bir dinle...B-ben gerçekten çok özür dilerim ben senden çok-
tam tamamlayacak en youra bizi ayırdı.
youra=bir daha senin bu kızın yanına 1 santim yaklaştığını görmeyeceğim, yoksa seni gebertirim!
jimin=sen bu işe karışma küçük hanım!
youra=hah! küçük hanım mı!?
jennie=yeter! kavga etmeyin yürü youra
suho=DURUN!
durun diye bağıran kişiye kafamı çevirdim. Suho gelmişti onun yanına gidi ne olduğunu sordum.
jennie=ne oldu niye bağırıyorsun?
suho=jennie getirdim.
elini cebine atıp küçük bir şişeye koyduğu iksiri çıkardı ve bana uzattı. Tam alıcak en yine elimi tutan ellere döndü gözlerim, kafamı yavaşça elimi tutan kişiye çevirdim. Gözleri hafiften dolmuş bir şekilde bana bakıyordu. Sanki gözleri bir şey anlatmak istiyor gibiydi "yapma, sensiz yapamam ben, bırak onu" der gibi bakıyordu bana sanki- Aman ne saçmalıyorum sence böyle bir şey ola bilir mi... Ahh saçmalık.
jennie=ne yaptığını sanıyorsun?
jimin=jennie yapma beni- yani bizi bırakma. Gerçekten hepimiz çok özür dileriz.
lisa=ne olur artık bizi af et o mala haddini bildirdik biz.
jennie=hah!? ne ne yaptınız?
rose=ilk önce benim faça koleksiyonumdan en keskinini seçip kolarını en derinden çizikler atık.
jisoo=sonra benim mutfağımdan en büyük bıçağı seçip çakmakla ısıtıp beline bastırdık.
lisa=en son olarak ta ben o minnoş ellerimle onun süpürge saçlarını kapıp bayno da içi kaynar suyla dolu küvete boğdum. Hımm sanırım bunlara dayanamadı ve öldü Allah rahmet eylesin karişim
jennie=hahahaha siz var ya harikasınız af ettim sizi gelin buraya.
rose=hala hala maden bu yüzden bizi af et çektin önceden yapardık kjdjksjhkd.
der demez üçü de üzerime uçtu pardon ben az önce üçü de mi demiştim, sanırım 8 kişi daha uçtu. Aham kırıldı ütün kemiklerim.
jennie=hahahaha tamam kalkın hadi kırıldı kemiklerim.
hepsi gülerek üzerimden kalktı, bende kıkırdayarak yerden kalktım. sonra tekrar suho ya dönüp elindeki şişeyi aldım. tam kapağını açarken hepsi bir ağızdan " HAYIR" diye bağırdı bende.
jennie=merak etmeyin izleyin ve görün.
hepsi=nasıl yani.
dedikleri zaman şişenin kapağını tam açıp içindekini.
DİVAM EDECEEEEEEEK. MUHAHAHAHA NASIL BİTİRDİM AMA MUHAHAHAHA. anam sanırım ölücem hasta hasta kitap yazıyorum şimdi siz diceksiniz yazın ortasında ne hastalığı diceksiniz demi ama napalım buda benim malım o kadar dondurmadan, o kadar buzlu sudan, gece, gündüz kılimanın önüde durursam olacağı bu ayyy anam neyse ben kaçar bay bau... bu arada artık böyle sonlandırıcam bölümleri bay bau diye bin buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Vampir
VampireMelez Vampir adlı bir kitap efsaneler,sırlar,kavgalar,aşklar,eğlenceli anlar,hüzünlü anlar, ama sonunda sonsuz mutluluk