02

34 6 1
                                    

09/201903/06/2023

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

09/2019
03/06/2023

➵ Nie chce mi się iść do szkoły, chociaż mój plan lekcji na razie nie jest tragiczny. Chociaż nie mogę powiedzieć nic pewnego, bo wciąż są w nim luki.

Plan zajęć jest tragiczny, w sensie mam lżejsze i gorsze tygodnie. Jednak zawsze mam na godziny po południowe. Niekiedy muszę się telepać na 18 na tylko jedne zajęcia, nie polecam. Wiem, że inni mają gorzej, ale chcę sobie ponarzekać.

➵ Przyjaciółka zrobiła mi piękne paznokcie i idę do szkoły tylko dlatego, żeby się nimi pochwalić. Wybaczcie za zdjęcie, ale moja ręką nie wyglądała ładnie i to najlepsze zdjęcie, jakie mi wyszło.

Teraz robi mi siostra, ale chyba nie mam zdjęć.

➵ Mam dziadową wychowawczynie, ciągle tylko na nas narzeka i mówi, że nadajemy się tylko do zawodówki. Umieram na lekcjach z nią. Fizycznie i psychicznie.

Nie wiem kto jest opiekunką roku.

➵ Robię sobie w nocy maraton Haikyuu na odstresowanie. Pewnie mnie nakręci tak, że nie usnę, czekam na to.

We wtorek mam prezentacje, niby nie ważna, ale stresuję się ją. Nie, nie oglądam Haikyuu na odstresowanie. Wezmę sobie aszwagande na uspokojenie.

➵ Ciężko mi pisać w takich szponach, ale jest lepiej niż gdy miałam je pierwszy raz, teraz przynajmniej wiem jak podnosić rzeczy z podłogi.

Kilka dni temu zdjęłam hybrydę xD

➵ Miałam złamany duży palec u stopy, boli w uj jakby ktoś chciał wiedzieć, ogólnie nie polecam.

Czasem nadal mnie boli xD, nie zawsze, ale są takie dni.

➵ Moje pierwsze rp zaczęłam pisać z _danielsharman (wybacz za oznaczenie). Ostatnio znajdując nasze rp na discordzie nie mogłam wyjść z szoku jak na przestrzeni kilku miesięcy albo roku zmieniło się moje podejście do tego. Plus teraz kocham tylko styl książkowy i długie odpisy.

O to się nie zmieniło.

➵ Kiedyś kochałam czytać książki teraz większości mnie nudzą, rzadko jakaś mnie wciągnie i naprawdę zaskoczy, mimo to czasem jednak jeszcze coś kupię w księgarni.

Przez studia nic nie czytam. A jak jeszcze zobaczę raz jakiegoś Miodka czy Malinowskiego to wyjdę z siebie.

Ale Fiut jest zajebisty, jego artykuły nie, ale jego nazwisko...

➵ Mam Yorka Miniaturkę, ma osiem lat i to moje dziecko kochane. Ogólnie wolę psy niż koty.

Ma 13 lat i w domostwie pojawił się kot, nie lubię go, on mnie. Żyjemy w harmonii.

 Żyjemy w harmonii

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
incantation ━ shitpostOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz