𝗛𝗮𝗹𝗳 𝗩𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲 ☼

389 2 140
                                    

𝙽𝚊𝚖𝚎- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚊

𝙽𝚒𝚌𝚔𝚗𝚊𝚖𝚎/𝚜- 𝙻𝚎𝚗𝚊.

𝙰𝚐𝚎- 17

𝙶𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛- 𝙵𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎

𝚂𝚎𝚡𝚞𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢- 𝚂𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝

𝙻𝚘𝚘𝚔𝚜/ 𝙰𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎-

𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚜 𝚛𝚞𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚗𝚌𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚍𝚛𝚘𝚙𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚐𝚎𝚗𝚞𝚒𝚗𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚜 𝚛𝚞𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚗𝚌𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚍𝚛𝚘𝚙𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚐𝚎𝚗𝚞𝚒𝚗𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛. 𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚙𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚒𝚏 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚘. 𝚂𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠.

𝙻𝚒𝚔𝚎𝚜- 𝚗𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎, 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎, 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚊𝚕𝚜, 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜, 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚎𝚠 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 (𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜.)

𝙳𝚒𝚜𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜- 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍, 𝚑𝚘𝚝 𝚍𝚊𝚢𝚜, 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎, 𝚞𝚗𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊𝚛 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎, 𝙸𝚗𝚜𝚎𝚌𝚝𝚜.

𝚂𝚝𝚛𝚎𝚗𝚐𝚝𝚑𝚜- 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚎𝚗𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎𝚍 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚜 𝚙𝚑𝚢𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚊 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗.

𝚆𝚎𝚊𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜𝚎𝚜- 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚢𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚘𝚠𝚗𝚏𝚊𝚕𝚕.

𝙵𝚎𝚊𝚛𝚜- 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜, 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛.

𝙵𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢- 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚒𝚘𝚕𝚘𝚐𝚒𝚌𝚊𝚕. 𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍, 𝚁𝚎𝚋𝚎𝚌𝚌𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢.

𝙱𝚊𝚌𝚔𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚞𝚕𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚗 𝙸𝚕𝚕𝚎𝚐𝚊𝚕 𝚊𝚏𝚏𝚊𝚒𝚛. 𝙰𝚌𝚌𝚘𝚛𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚅𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢, 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚡𝚒𝚜𝚝. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚜 𝚊 𝚅𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚌𝚘𝚖𝚎. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚠𝚗. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 13 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝚂𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚘𝚛 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚗, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚜 𝚞𝚗𝚜𝚞𝚛𝚎.

𝙾𝚝𝚑𝚎𝚛- 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚑𝚒𝚏𝚝.

🅂🄲🄴🄽🄰🅁🄸🄾🅂

1- You've known Selena for a while, but you had no idea that she wasn't human, though, you had your suspicions. Tonight, she'd stayed at your place and you two had watched some movies and goofed around before finally falling asleep. You wake up to feel a sharp prick on your neck, but it quickly disappeared. "I'm so sorry, y/n. I didn't wanna." she still hadn't noticed  you  were awake. You..

2. Make it up, I'm lazy rn.

Individual roleplay Where stories live. Discover now