Arkadaşlar yeni bölümüme başlamadan önce beğeni + yorumlariniz için hepinize çok ama çok teşekkür ederim.
Kitabımın okunma sayısı sürekli artıyo ve bu da beni çok mutlu ediyo.Ancak takip sayımda bi artış göremiyorum.😃😂😇😊
Fazla uzatmak istemiyorum son olarak şuna da bi açıklık getirmek istiyorum.
Kitabımın daha ilk bölümlerini yazıyorum kimse ortasını ve sonunu görmedi.
Başka eserlere benzeten olabilir, kitabın adıyla içeriğini bir birine uyuşturmayan olabilir.
Söylediğim gibi bunları düşünmek için erken bana göre kitabımın sonunu okuduktan sonra içerik ve isimle ilgili yorumlarınızı tekrar düşünüp yapıcağınızi biliyorum.Kesinlikle yanlış anlanmak istemem bütün yorumlarınızı bekliyorum farklı fikirlere açığım okuyanlar yazabilirler.
Ona göre sizin düşüncelerinize de kulak verip bazı değişiklikler yapabilirim . Sizi çok seviyorum.
BEĞENI +YORUM ❤Kim ki o napıcam şimdi. Babamdir belkide dur Hira sakin ol .
-Kimsin
Sesim kısık ve korkulu çıkıyordu. Kim olsa korkardı bence.
-Hira sen burdamıydın.
-Berke senmiydin.Korktum bee
Sen manyakmısin ruh gibi dolanıyosun-Hira seninle konuşmak istiyorum. Seni korkutmak amacım değildi. Özür dilerim
Ben odandasın sandım ışık açık çünkü.-Yok Ufukla kola içtik sonra bıraktı beni eve odamın ışığını çıkarken açık bırakmıştım.
- Hmm anladım.
-Gel odama çıkalım konuşalım merak ettim.
.....
-Evettt dökül kanka
-Hira şimdi benim Sudeyi sevdiğimi biliyosun.
-Biliyorum.
-Hira sence ona açılmalımıyım?
-Yani Berke bilemedimki şimdi. Ama denemektende zarar gelmez.
-Yarın konişiyim diyorum resim atölyesine beraber gidicez.
-Aynen fırsat
-Dünden beri bunu düşünüyorum sağol dünyanın en iyi kankası
-Ama şunu söylemeden edemem Sakın Meteyi götürme .😆
-Elimden geleni yapıcam.
...
-Iyi dersler .
-Soğolll
...
-Tenefüste kütüphanede olucam.Gelirmisin-Ben açım kantine gidicem .
-😊😊😊Tamam ponçik.
...
Yemek yemek çok güzel.
Kentinden yiyebileceğimden fazlasını aldım. Mideme gönderme işlemi tamam.-Ponçik doymadin gitti.Öküz gibi olmuşsun.
Sağıma döndüğümde Meteyi gördüm kantindekiler göz ucuylada olsa bana bakmışlardı ve sanırım salçaya benzemiştim.
Hiii o damı olamazdı bu olmamalıydı. Hadi ama Mete sana sıçıcam.😬
Ona mal gergedan aptal salak çocuk kedi beyinli bakışı attım.
Sonra tekrar yorgun çocuğa döndüm ama gitmişti.
Dün napmıştı bana bu çocuk niye böyleydi ki.Tek kelimeyle FARKLIArkasından gitsem nolurdu.
Dün canımı yakmıştı.
Bana panda demişti.
Kim bilir kaç tane talibimi kaçırmıştı.Ona bi hesap sormalıydım benim mekanımda bana rajon kesiyodu.
Öff kızım bi dur ya içindeki kro abi ayaklandı.
Ama onu azıcık takip etmenin kimseye bi zararı olmazdı.
En azından sınıfını öğrenebilirdim.