Bu nasıl olur solist o muydu ALI
Sesi ne kadar güzeldi.
Yorgun ve huzur verici.
Kapşonunu geriye vermişti gözleri yerdeydi saçlarını ucu dağınıktı.
Ufugun sesiyle irkildim.-Hadi güzellik eve bırakıyım seni .
Evet geç olmuştu.
Ama gitmiyceksin dimi iç sesime kulak verdim gitmek istemiyordum.Onun sesini dinlemek istiyorum.-Ufuk azıcık daha otursak hem benim annemler daha dışardadır. Eve gitmek istemiyorum.
-Ponçik yarın matematik sınavı var. Çalışmamız gerek beni uyku bastırdı bide.
-Ufuk o zaman şöyle yapalım sen git . Hem sınava çalış yarın mecbur sana ihtiyacımız olucak ben babama söylerim eve geçerken beni alırlar.
-Yok olmaz kalırım seninle uykun gelince götürürüm ben.
-Ufukom lütfen sen git yorgunsun bu gün basket maçın vardı. Uyu yarın okula sen götürürsün. Olmaz mı?
-Ya tamam yine ben götürürüm.
-Ufukkk!
-Tamam ama tek gitmiyceksin babanlar gitmişse bile ara beni alırım seni sözmü ve bidee yarın okula gitmeden seni simitçiye götürücem ayran ve taze simit bence iyi gider 15 dk erken çık.
-Oleyyy bee kabull.
-Tamam gidiyorum o zaman ara bak.
-Tamam. Ufuk!!!
-Efendim
-Panda sarılışi.
-Gel buraya pandaa
...
Ufuk gitmişti. Tek oturmak sıkıcı olmaya başlamıştı.
Ne güzel söylüyordu ama.
Bir kez olsun seyircilere bakmadı niye ki bu çocuğun sorunu tüm insanlarla sanırım.
Dikkatini çekicek bişeymi yapsam ki.
Hayır her an kendimi rezil edebilirim.
Bunu olmasını hiç istemem.
Nolur bak sadece bir kez.Hiii baktimi beni görmüştü.
Hayır ya istediğim bu değildi.
Gitmeliydim bir kez daha kafasını kaldırmadan gitmeliydim. Babama mesaj atsam iyi olur.{Baba hala dışardaysanız beni gitmeden alirmısınız. }
"Babacan"
{Tatlım biz evdeyiz sen ufukla degilmisin eğer degilsen gelip alabilirim.}Harika! babamlar evdeymis ne bok yiycem şimdi.
Kendi imkanlarimla haletmeliyim.{Evet babacim ufuklayim ben sadece eğer siz eve gecmediyseniz sizinle geliyim diycektim. Ama ufuk birakir beni 5 dk ya kalkarız. }
Napicam şimdi ben ufuğu ariysmam surekli benimlemi ugrassin cocuk yorgundu zaten.
"Babacan"
{Tamam tatlım gecikme♡}Off Hira off napıcaksın şimdi .