⚡Feedback Kelab Wattpaders⚡
Hey, kepada ahli yang masih ada dalam ni, boleh bagi feedback korang tak? Apa pendapat korang sepanjang menjadi ahli KelabWP? Kelab ni bagus ke tak? Korang dapat apa je dari kelab ni? Kelab ni membantu korang dalam dunia penulisan ke? Just bagi je feedback.
Username
ftrhjmlhz_Feedback
Hey gais . so yeah , thanks a lot sebab beri tunjuk ajar masa masuk dalam group ni . Walaupun selalu jadi CCTV , selalu tak buat task kadang kena perli dengan seniors tapi tu lah yang jadi kenangan (tak ada kena mengena) first of all , group ni unique . why unique ? because we all community with ours favourite author at wattpad even kena palau but it's okey lah . then , they always give us task to make sure yang kita faham tak apa yang diajar . walaupun selalu kena marah , kena maki semua tu namun mereka masih lagi korbankan masa untuk kita demi mengajar kita supaya menjadi seorang penulis yang berjaya di wattpad (lain macam ayat) tanpa jemu dan lelah mereka mengajar kita .
Selain itu , dapat juga berkenalan dengan seluruh kawan dimuka bumi Malaysia ini . (give a clap) saya rasa bangga sebab ini group pertama yang join mengenai penulisan . lepasni dah graduate so tak join mana-mana group penulisan dah kot . segala nota yang diberi akan digunakan sebaik mungkin .
Halalkan apa yang telah diajar , maafkan kesilapan yang pernah dibuat ketika berada didalam group ni . (aih asal ayat minta kaki ni)
jujurlah , seniors semua sporting but sometimes they can be a lion too . tipulah kalau kata tak pernah terasa dengan perlian semua tu namun diambil sebagai iktibar .
Nak cakap panjang tak boleh sebab battery nak mampus .
sekian , itu sahaja feedback saya 🥰✨ ( nampak macam feedback ke ? 🌚)
THANK YOU!!
YOU ARE READING
WA : GRADUATE 🎓
RandomBuku ini akan memaparkan maklum balas ahli-ahli Wattpaders Academy atau dulu lebih dikenali dengan Kelab Wattpaders, tentang kelab sepanjang mereka menjadi ahli! Anda boleh lihat dan baca untuk rujukan! Segala kekurangan academy/kelab, kami akan mem...