Neden geldin ?

97 5 0
                                    

Multi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Nefesten

Kafedeki işlerimi bitirip asiye  ablalara gittim baktığimda kapı açıktı. Koşarak eve girdim. Yiğite birşey oldu sanmıştım hemen bağırdım.

"Yiğit"

"Anne bak babam geldi "

"T-tahir"

Karşımdaki gerçekten tahirmiydi. Yoksa ben hayal mi görüyordum

"Naber nefes"

Hiç değişmemişti. Hala yakışıkliydi. Bize bakan yiğite döndüm. Gözlerinin içi parlıyordu.

"Yiğit annecim hadi sen asiye yengengili çağir biz babanla konuşalım olur mu"

"Tamam anne"

Yiğit gittikten sonra tahire baktım. Ban pişmanlıkla  bakıyodu.

"Neden geldin tahir? Tamda seni unutmaya başlamışkan neden hı? Gene hayatatımı mahvetmeye geldin"

Ellerimi tuttu

"Nefesim bak beni bir dinle. Sana herşeyi anlatacağım"

Ellerimi ellerinden çektim.

"NEYİ ANLATSCAKSİN YA NEYI HA BENİ NASİL TERKEDIŞINIMI HA BEN SEN YOKKEN NELER  GEÇİRDİM SEN BILİYOR MUSUN? "

"Nefesim bak"

"NE NEFESİ YA NE NEFESİ NEFES ÖLDÜ NEFESİ SRN ÖLDÚRDÜN BENİ BIRAKTİĞİN GÜN NEFES ÖLDÜ BE ÖLDÜ"

Hemen evden çıktım. Tahirde peşimden geliyordu. O sırada asiye ablagılde geldi

A:Gız dur noldi ?

"Asiye abla sonra konuşalım tamammı"

Yiğiti elinden tutup. Eve gittim

"Anne babam bida gelmiyecek mi? "

Gözleri dolmuştu yiğitin tam bir şey doyecekken odaya koşarak cıktı.Bende arkasından

"Annecim hadi kapıyı aç"

"Hayır açmıyacağım.Yeter artık bende babam olsun istiyorum.HerkeZ benimle dalga geçıyor  hık  babam olmadığı için. Şimdi babam geldi. Ama senin yüzünden gitti  hık "

Yazardan

Kadın kapıya doğru yaslanmiş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Oğlunun  bu sözleri  ona çok  koymuştu.Ama  yiğit  çok yıpyanmıştı. Herkez okula babasıyla gitip gelirken o  amcasıyla dayısıyla gidip  geliyordu. Herkez onunla dalga geçiyordu. Bu yiğitin zoruna gidiyordu.Nefes civraya gitti. Kayalıklardan birine oturdu. Ve düşünmeye başladı.O sırada tahir geldi. Nefes hemen arkasını döndü. Tahir nefesi süzdüğunde gözleri kıpkırmızdı.

"Nefes noldu"

"Senin yüzünden tahir oğlum bana düşmn kesildi. Sana sadece bir soru soracağım Neden geldin ? "

 Sana sadece bir soru soracağım Neden geldin ? "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gumball izleyenleri göreyim😁
Edit:Ben bayılırım

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin