תהליך היציאה

764 74 11
                                    

בסוף כיתה ט' התחלתי להבין שאני לסבית או כפי שהעדפתי להגדיר את זה, נמשכת גם לנשים' אני חושבת שזה היה 2011 בערך. הייתי אז נערה צעירה בת 15 חובבת גליי ועם קראש על החברה האינטרנטית שלה.

לצערי כשניגשתי לאינטרנט, לרשתות החברתיות ולטלוויזיות נתקלתי (וגם היום לצערי אני עדיין נתקלת) בסיפורי "איימים" על יציאה מהארון. אנשים (צעירים בעיקר) שמאמינים שברגע שהם יצאו מהארון מול המשפחה שלהם העולם יקרוס: הרי געש יתחילו להתפרץ, רעידות אדמה ירעידו את הקרקע והצונאמי יכסה את יפן.

בסיפורים שנתקלתי בהם ככבו הקלאסיקות המוכרות: סילוק מהבית בידי ההורים, מקרי אלימות מצד המשפחה והסביבה, חברים שמתרחקים ופעילויות של ארגוני להב"ה אף פעם לא תורם ומקל על העניין.

באותה תקופה כמובן שנחרדתי והחלטתי שאני חובבת את הארון, זאת אומרת איך אפשר שלא? יש לי כמה שמלות מהממות בתוכן. אבל היום כשאני מחוץ לארון מספר נכבד של שנים אני מבינה שכל הסיפורים שהיו ברשת קיבלו תפנית של הגזמה. אני חלילה לא אומרת שהם לא נכונים לחלוטין, הרי כל מקרה לגופו, אך בניגוד לעבר הרחוק המצב הרבה יותר מקובל.

אני חושבת שהגיע הזמן לעצור ולשנות את הגישה לגבי יציאה מהארון. היא אכן מפחידה (לפחות בעידן הנוכחי) אך אינה תחילתו של הסוף, בחוץ לא מחכה מכשפה שכל רצונה הוא לאכול את הגאים והגאות שיוצאים בראש מורם מחוץ לדלתות הארון.

אני רוצה להזמין אותכם להצטרף אלי ולהסתכל על התהליך במשקפים חדשות (אעז לומר גם צבעוניות בצורת כוכבים) של קבלה, אהבה והכלה עצמית. היציאה היא למעשה תהליך של אהבה עצמית, להאמין בעצמכם ולא לאפשר לאף אחד להגיד לכם שאתם פחות שווים כי אתם מיוחדים.

החלטתי לשתף אותכם בחווית שלי של היציאה מהארון: מהרגע בו הבנתי את המשיכה שלי לנשים ב2011 ועד הרגע בו הייתי מחוץ לארון ב2013. תהליך אותו בחרתי לחלק לארבע חלקים עיקריים.; לעצמי, ללמוד לאהוב ולקבל את עצמי כפי שאני. לחברות, גילוי אחווה הדדית וחברות אמת שמוכנות להיות איתי באש ובמים. לאחותי, אחד האנשים שליוו אותי כל חיי. ובסופו של דבר לאמא שלי או איך שאני קוראת לזה אין כבר טעם להסתיר יותר, מול האישה שפחדתי לאכזב יותר מכל אדם בחיי.

לפני שנמשיך אני רוצה להודות שוב ל AmoraTheEnchantres על הכריכה שאני מאוהבת בה. אמרתי לה שאני רוצה שהמשמעות של הספר היא להראות שיש אור בחוץ וכמו שאתם יכולים לראות היא אכן סיפקה את זה עם האור הצבעוני שנופל על הבחורה שנמצאת בחשכה. מתה על זה!

חשוב לי לציין היום אני אערוך אותו קצת אז תקבלו לגביו מספר התראות 🧡

סיפור היציאה שלי מהארוןWhere stories live. Discover now