Bir Arkadaşın Dilinden

575 11 1
                                    

Çekingen birisiymişim ben arkadaşlarım öyle diyor. Duygularını rahat ifade edemeyen çekingen bir genç arkadaşlarım öyle diyor. aşırı duygusalımdır. İfade ettiğimde kaldırabilecek  bir yürek ararım fakat kimse böyle düşünmüyor. Bir sevdiğim vardı bir aralar arkadaşım dedi git söyle çekingensin oğlum çekingen değilsen ozaman neden söylemiyorsun neden?

Çekingen değil korkak büyütüldük biz arkadaş. Doğumla başladı bu korkaklık. İç guveysi bir annenin ilk çocuğuyum ben, korkaklık bizde doğumda başladı arkadaş. Sevmek öyle basit iş değil herkezi heryerde sevemezsin yerilirsin  arkadaş. Babanın dizleri dibindeyken bile sevgisinden mahrum kaldınmı hiç? o da sevemezdi babası kızardı arkadaş. Her kavganın sorumlusu oldun mu hiç? anlamasın nasıl olsa çocuksun sen arkadaş. Hiç annenin göz yaşlarına mendil ettin mi göğsünü? Tek bir kocası fakat kadınlı erkekli 13 herifi olan bir annenin göz yaşlarına... Nasıl olsa çocuksun sen anlamazsın arkadaş. Büyüdük, aklın erer dediler aşkı yasak ettiler. Dedim ya sevmek yasak bizim semtte arkadaş. Komşu kızını sevemezsin mesela, gözlerinden başka manalar cikaramazsın. O sana yasak o sana haram laf getirme ailene arkadaş. sanki sen belirlemişsin ya komşunu sevemezsin arkadaş. Liseye geçtik artık lisedesin ders çalışman gerekir. Karıyla kızla işinyok, bak gördün mü? sevmek yine yasak arkadaş. Sevdiğini söylesen dayak yersin kız için dayak yediye çıkar adın. Allah'ım nekadar utanç verici. Sevgi için dayak yemek bile yasak arkadaş.

Üniversitesiteye geldin. Artık kural yok özgursün. Ne özgürlüğü bu arkadaş? Kodlamış gondermişsin  robotları istesede ihlal edemez artık kuralları. Artık ürkek onların duygusal yürekleri.

şimdi gelmışsin bana git konuş diyorsun. Ben korkuyorum arkadaş. ilk defa kumar masasına oturmuş bir adamım ben. ilk elden kaybedersem dibe vururum tükenirım. Sermayemi kaybetmekten korkuyorum arkadaş.

hikaye tamamen gerçek değil

seni sevmek güzel şeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin