Bakın bu bölüm çok güzel bence.
——
Sercan:
Kafamı kaldırdığımda başım çatlıyor sandım. Sanırım dün çok içmiştim. Etrafa baktığımda yazlık evimde olduğumu fark ettim, ama buraya nasıl geldim amk
Dün gece çok içtim ve Fero....FERO OLM BEN ONU UNUTTUM.
Aklıma gelen dün gecenin anılarıyla olduğum yere çivilendim. Ben ne yapmıştım....oysa onu içimde yaşamaya alışmıştım.(olm bu mizah amaçlı bi kitaptı noluyo şu an) Yataktan sarsak adımlarla çıktım ve alt kattaki mutfağa doğru ilerledim, Fero -ki ismiyle hitap etmeliyim artık- kahvaltı hazırlıyordu. "Günaydın" dedim ve bir sandalyeye oturdum. Bana dönmeden 'günaydın' diye mırıldandı "Dün için özür dilerim" domatesleri doğramayı bıraktı. "Dün ne oldu ki?" , "Saçma salak bi itirafta bulundum ama öyle bir şey yok. Hataydı üzgünüm" bıçağı tezgaha bıraktı, bana döndü kalçalarını tezgaha dayadı ve kollarını kavuşturdu.
"Ne var biliyor musun? Körsün. Tamamen körsün. Sana aşığım, tüm benliğimle sana aşığım ve bu saçma salak içinde yaşama olaylarındanda sıkıldım. Sana aşığım işte tüm benliğimle sana aşığım" dedi ve kollarını açıp kaşları havada bana baktı.
Ben...ne hissedeceğimi veya ne yapacağımı şaşırdım. Hoşlandığım insan beni seviyormuş yani....
Yerimden kalkıp ona doğru yürüyüp sarıldım. "Bitsin bu saklanma çilesi bende seni seviyorum" dedim. Yüzüm göğüsünde olduğu için boğuk çıkmıştı. Elleriyle saçlarımı okşadı. "İnan bana 5 yıl önce böyle bir şeyin olucağını söyleseler güler geçerdim, demek ki benim olmak kaderinde varmış küçük rapçi" diyerek kahkaha attı.
Bu uyandığım en güzel sabah olabilir.
——
NASIL AMA? SONUNDA SEVGİLİ OLDULAR.Ve şöyleki aklımda bir Ezhel X Norm fici ve
Yusuf X Berkcan fici yazmak var bi kaç kitabım final olsun onları yazmaya başlicam ama isterseniz şimdide yazabilir.-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLADERİM İÇİN! |EZHEL X FERO|
HumorEzhel: Bİ-LA-DE-RİM İÇİN! Fero: bana benim malımla gelme *Çerezlik bir kitaptır *Mizah amaçlıdır HOMOFOBİKLERE YASAK